Keresőoptimalizálás lépésről lépésre

Keresőoptimalizálás lépésről lépésre

Keresőoptimalizálás lépésről lépésre

Amikor ráébredsz arra, hogy szinte nincs látogató a weboldaladon, hiába áldoztál egy csomót a honlapodra, akkor az egyik megoldás, hogy elkezdesz vadul hirdetni, a másik  – hosszútávon nagyszerűen megtérülő – megoldás: a keresőoptimalizálás lépésről lépésre, amit egy SEO szakértővel együtt valósítasz meg.

A keresőoptimalizálás lépésről lépésre kifejezéssel először Szilágyi Balázs SEO tanfolyama  kapcsán találkoztam, akit mesteremnek tekintek. Amit én kínálok, az nem tanfolyam, hanem maga a SEO feladatok elvégzése hétről hétre, lépésről lépésre. Ez egyfajta rugalmas csomag, az Ébredő Erő 3 havi SEO előfizetési csomag alternatívája azoknak, akik csak pár beállítást kérnek a honlapjukra.

Eleged van a szélhámosokból, akik rengeteg pénzért kínálják a semmit, amit aztán meg sem valósítanak?

Nagyon sokan fordultak már hozzám azzal, hogy kihasználták őket különféle szakértők. A csalódás több okból is fakadhat.

  • Túl nagy volt az elvárás.
  • Túl nagy volt az ígéret.
  • A munka nem lett elvégezve.
  • stb…

Szeretném a bibliai alapelveket a munkámban is megvalósítani:

Úgy akarok bánni az ügyfeleimmel, ahogy szeretném, hogy velem bánjanak…

Elég sokan megkerestek mostanában különböző igényekkel, szűkösebb anyagi lehetőségekkel, részfeladatokkal, amelyekre szerettem volna megfelelő megoldást és tisztességes árazást kínálni, ezért találtam ki a “Keresőoptimalizálás lépésről lépésre” csomagot. Persze adhattam volna neki a “Keresőoptimalizálás hétről hétre” elnevezést is, de mivel SEO szakember vagyok, nyilván olyan címet választok, amire van keresés a Google-ben. Jelenleg havonta 50 keresés van erre a kulcsszóra, és valószínűleg a “Honlapra Fel!” képzéseit keresik – amelyeket én is jó szívvel ajánlok. Mivel mások is foglalkoznak SEO-val, ezért ezt a keresési hullámot meglovagolva, a “Keresőoptimalizálás lépésről lépésre” kulcsszóval kínálják szolgáltatásaikat vagy a letölthető csalikat PDF formában.

Miért fontos a SEO munkát hétről hétre, azaz lépésről lépésre kivitelezni?

✅ Mivel az eredmények is fokozatosan jelennek meg, ezért a beállításokat is érdemes fokozatosan elvégezni.

✅ Könnyebben ellenőrizhető minden beállítás és azok eredményeiről pontosabb képet kapunk

✅ A te honlapod, valamilyen szinten meg kell értened a SEO működését – ebben segítek hétről hétre.

✅ A visszacsatolás a a továbblépés kulcsa: csak akkor tudunk továbblépni, ha a hetente elvégzett munkáról visszajelzést kapok.

Miért jó a SEO szakembernek hétről hétre teljesíteni a megbízást?

Én sem vállalok el minden munkát. Kevés az időm, sok a felkérés. Igyekszem olyan ügyfeleket keresni, akiknek tényleg fontos a saját honlapjuk minősége és fejlődése.

✅ A stratégia nélkülözhetetlen: önfegyelmet követel – a heti szintű vállalás biztosítja, hogy megfelelő ütemben haladjunk a cél felé.

✅ Amit vállalok, azt teljesítem. Extra kérések már egy másik szerződés tárgyát képezik.

✅ Akkor folytatom a munkát, ha megkapom a heti visszajelzést.

✅ A rendszer rugalmas és átlátható.

Miért előnyös a keresőoptimalizálás lépésről lépésre rendszere neked mint ügyfélnek?

✅ Kisebb költségkerettel is belevághatsz a SEO-ba.

✅ Hétről hétre egyre több titkot tudsz meg a keresőoptimalizálás rejtélyes világáról.

✅ A rendszer olyan lesz, mintha egy tanfolyamot vennél, ahol úgy “mellékesen” rendbe tesszük a weboldaladat.

✅ Nem leszel örökké egy seós szakemberhez láncolva.

✅ Rajtad áll, hogy hány hétig működünk együtt.

✅ Minél több hétre fizetsz elő, annál több kedvezményt kapsz.

✅ Bármikor folytathatjuk a közös munkát ott, ahol abbahagytuk. Pl. csak az 1. három hetet tudod kifizetni, pár hónap múlva is folytathatjuk a 4. héttől.

✅ Nyomon tudod követni a feladatokat és az elvégzett munkát.

✅ Azt kapod, amire előfizettél.

✅ Nincs mellébeszélés, ködbe burkolózott titokzatosság!

✅ Garantált AHA-élmény!

✅ Ingyenes Skype-konzultációkon vehetsz részt!

Miből áll és mennyibe kerül a keresőoptimalizálás lépésről lépésre csomag?

A könnyebb érthetőség kedvéért itt egy példa, hogy pl. az Ébredő Erő 3 havi SEO ajánlat hogy nézne ki heti lebontásban.

A feladatok természetesen honlaponként és igényenként változhatnak, ez megállapodás kérdése.

 

Ha bizalmatlan vagy, akkor tegyél próbára. Egy fél órás Skype beszélgetés pl. csak 5000 Ft. Viszont garantált lesz az “AHA” élmény! Nagyon sok jó tanácsot tudok mondani a honlapoddal kapcsolatosan. Konkrétumokat, kulcsszavakat, megoldást a legégetőbb problémádra.

Ha pl. neked kulcsszavakra van szükséged és egy kis fenékberúgásra, akkor elég az 1. hónapra előfizetned.  Vélhetőleg már ezzel a tudással is nagyobb előnyt fogsz élvezni a konkurenciáddal szemben!

Ne feledd el, hogy hiába van akár a legjobb eszköz is a kezedben, ha nem használod semmire sem mész vele.

Én a további hetekben a kutatások mellett a megvalósításban is segítek. Lerántom a leplet néhány műhelytitokról.

Nézd meg tehát a lenti mintaprojektet! A jobb oldali kis + jelekre kattogva megjelennek a részletek.

1. hét 10 000 Ft

Kidolgozzuk a  honlapkoncepciót

  • Kik a potenciális ügyfelek?
  • Milyen problémára adunk megoldást?
  • Ki a konkurencia?
  • Milyen kulcsszavakra szeretnénk feljönni?
  • Google Search Console + statisztika beállítás + Skype konzultáció
2. hét 20 000 Ft, 1+2 hét összesen: 30 000 Ft

Konkurenciaelemzés, “kémkedés”

  • Konkurenciaelemzés, “kémkedés”: miben áll a konkurencia ereje?
  • Konkurencia kulcsszavai és linkjei táblázatban 
3. hét 35 000 Ft 1-3. hét összesen: 65 000 Ft

Kulcsszókutatás, Search Console – kulcsszópotenciál:

  • főoldal
  • meglévő aloldalak
  • kategóriák (maximum 10 oldal)

táblázatban rendszerezve (több száz kulcsszó havi keresési adatokkal)

Idegen nyelvű kulcsszókutatást is vállalok! Ennek az ára 50 000 Ft.

4. hét 25 000 Ft 1-4. hét összesen: 90 000 Ft

Főoldal SEO beállítás

Főoldal

  • html title 
  • html meta description mezőinek pontos megszövegezése

Weboldal szerkezet javítás:

  • lábléc,
  • oldalsávok elrendezése, szövegezése.

SEO bővítmény beállítás – ahol erre lehetőség van (WP, Shoprenter…)

 

5. hét 20 000 Ft 1-5. hét összesen: 110 000 Ft

Lokális SEO 1 

Google cégem, helyi adatbázis

6. hét 30 000 Ft 1-6. hét összesen: 140 000 Ft

Lokális  SEO

 Városok megcélzása

 

7. hét 30 000 Ft 1-7. hét összesen: 170 000 Ft

1. blogbejegyzés megírás + beállítás

 

8. hét 10 000 Ft 1-8. hét összesen: 180 000 Ft

Linképítés + közösségi médiamegosztás

 

 

9. hét 20 000 Ft 1-9. hét összesen: 200 000 Ft

A legnagyobb potenciált jelentő aloldal szövegének módosítása, megírása oly módon, hogy

  • a keresők számára a megcélzott kulcsszót erősítse
  • a látogatók számára is releváns, kívánatos legyen

 

10. hét 30 000 Ft 1-10. hét összesen: 230 000 Ft

 2. blogbejegyzés megírás + bállítás

 

11. hét 20 000 Ft 1-11. hét összesen: 250 000 Ft

A második legnagyobb potenciált jelentő aloldal módosítása oly módon, hogy

  • a keresők számára a megcélzott kulcsszót erősítse,
  • a látogatók számára is releváns és kívánatos legyen

+ Közösségi média megosztás

12. hét 20 000 Ft 1-12. hét összesen: 270 000 Ft
  • Linképítés

  • Közösségi média

  • Vendégcikkek

13. hét 0 Ft 1-13. hét összesen: 270 000 Ft. Egy összegben előre fizetéssel csak 260 000 Ft!

Összefoglaló

 

Antal-Pap Judit

Antal-Pap Judit

SEO szakember,  keresőoptimalizálás szakértő, web-designer

Saját honlapok:

AntikaotikaAntikaotika-designAntikaotika-SEORetro-Vintage

Multimédia: képek és videók szerepe a weboldalon – SEO tippek 3.

Multimédia: képek és videók szerepe a weboldalon – SEO tippek 3.

Multimédia: képek és videók szerepe a weboldalon – SEO tippek 3.

A képekre kiéhezett olvasót ki kell elégíteni! Lehet, hogy a szöveges tartalmad a keresőmotorok számára tökéletes,  és egyből az oldaladra repítik a látogatókat, de vajon ott is maradnak?  A jobb eredmény érdekében élj a multimédia csatornáival és eszközeivel! Használj képeket, videókat, infografikát, hanganyagot!

A multimédia jelentése

Napjainkban igen elterjedt, divatos kifejezés  multimédia kifejezés. Mit is jelent pontosan?

A multimédia olyan információs tartalom vagy feldolgozási rendszer, amely többféle csatornát is használ (szöveg, hang, kép, animáció, videó és interaktivitás) a felhasználók tájékoztatására vagy szórakoztatására.

(Forrás: Wikipedia)

A  latin eredetű multimédia kifejezés két részből áll:

MULTI + MÉDIA

MULTI = sok

MEDIUM = közbülső helyen található, általános közeg, közvetítő elem,  nyilvánosság ⇒ MEDIA (többesszám)

 

Ha többesszámban használod: MÉDIUMOK vagy simán MÉDIA a helyes.

Ilyen nincs: MÉDIÁK.

 

 

Maga a multimédia legalapvetőbb jellemzője a digitalizáció. Az először megjelenő hangi és képi felhasználások analóg technológiákon alapultak, míg a számítástechnika a digitális világban élt. A két „oldal” közeledése roppant fontos volt, hogy létrejöhessenek valódi multimédia-alkalmazások.

Napjainkban már inkább az információt közvetítő közeg (információk terjesztésére és bemutatására szolgáló eszköz) értelemben használatos.

A nem szöveges tartalmak szerepe a weboldalon

Ma már szinte elvárás, hogy egy oldalon szerepeljenek  képekvideók illetve egyéb médiaformátumok. Amennyiben lehetséges, mindenképpen törekedj multimédiás tartalomra! Ezek teszik elevenné az oldaladat, és segítenek, hogy előrébb kerülj az internetes keresők találati listáján.

Az első benyomás számít! A multimédia segít!

Ha valaki rákattint az oldaladra, és nem tetszik neki amit lát, gyakran rögtön le is lép anélkül, hogy elolvasná azt a nagyon hasznos cikket, amit írtál. Ha akarsz, te is tudsz pillatatok alatt ingyenes weboldalt létrehozni, de ahhoz, hogy komolyan vegyenek, érdemes a honlapkészítést és  webdesign munkálatokat szakemberre bízni!

A dizájnhoz tartozik az illusztráció. Egy jól kiválasztott kép segít megérteni, hogy miről szól a cikked illetve az adott oldal.

“Egy kép többet ér ezer szónál”.

Nos, valószínűleg  a Google szempontjából ez nem teljesen igaz, de a honlapodra látogatók egy találó ábrát jobban fognak értékelni, mint az unalmas, tagolatlan 1000 szavas blogbejegyzést.

“Egy kép többet ér ezer szónál” SEO tippek - multimédia

Képek, videók, infografikák használata SEO szempontból is javasolt, hiszen oldaladat „felhasználóbarátabbá” tehetik:

  • Az első pillantásra magukhoz ragadják a tekintetet.
  • Tördelik a folyó szöveget, ezzel megkönnyítik az olvasást.
  • Növelik a felhasználói élményt.
  • Növelik az oldalon eltöltött időt.
  • Csökkentik a visszafordulási arányt.

 

A multimédiás tartalmakat  nagyobb eséllyel osztják meg a közösségi médiában. A megosztások és a viszontlinkek pedig tovább növelik a weboldalad PageRankjét.

Képek használata

Ha cikkeket írsz egy online magazinban vagy a saját honlapod forgalmát szeretnéd blogbejegyzésekkel növelni, akkor gyakran megfordulhat a fejedben a következő kérdés:

– Adjak hozzá képet vagy  sem?

A válasz:

– Igen!

 

Animált GIF-ek – vicces mozgóképek

A GIF formátum a képen lévő információt veszteségmentesen tömöríti. Az állóképek tárolása mellett a GIF alkalmas képek animálására is. Weblapokon sokszor találkozhatsz ilyennel. Lényege, hogy megadott időpontokban váltakoznak a különböző képek, így egy animációt hozva létre. Hátránya, – ha ez hátránynak nevezhető –  hogy nincs hangja.

A GIF az internetes társadalom egyik legnépszerűbb szórakozása…

Multimédia - animált GIF - SEO tippek

Videók szerepe

Észrevetted, hogy  a közösségi média  felületeit mennyire elárasztották a mozgóképek az utóbbi években? Egy pár napja arra ébredtem, hogy már a Twitteren is lehet élő adást közvetíteni.

A legújabb webdesign trend  egyik lényeges eleme a videók, parallax videók alkalmazása: belépőoldalon, háttérként és még számtalan formában.

Kösd fel te is a gatyát, mert a videók szerepe a digitális kommunikációban hihetetlenül felértékelődött!

Becslések szerint 2019-re az internetes forgalom 80%-át már a videók fogják jelenteni.

A videók jól mutatnak a weboldalon, egyszerűen beágyazható pl. egy Youtube videó, de ha igazán eredményes szeretnél lenni, akkor készíts saját videókat! 

Ne gondolj nagy technikára! A laptopod vagy a mobilod kamerája megteszi kezdetnek. A lényeg úgyis a hitelesség!

 

Interaktív multimédia

A multimédia és a multimédia-rendszerek legtöbb meghatározásában már szerepel az interaktivitás mint megszorítás is. Ilyenkor a felhasználó „párbeszédet” folytathat a rendszerrel, melynek során befolyásolni képes a rendszer működését, kiválthat hatásokat és felidézhet tartalmakat – mindezt a valós futásidőben. Amikor a végső felhasználó (befogadó) irányítani tudja, hogy mikor és milyen elemeket szeretne megnézni.

Interaktív elemek a weboldalon

  • megrendelések küldése
  • apróhirdetések feladása
  • szavazás
  • játékok (pl.: puzzle)
  • kvíz
  • interaktív térkép
  • hozzászólás lehetősége
  • weboldal ajánlása ismerősöknek
  • keresés a honlapon
  • hírlevél küldés

Még nincs vége…

Remélem, hogy  ezzel a cikkel sikerült  téged meggyőznöm arról, hogy miért fontosak a honlapodon a   képek,  videók  és egyéb média formátumok alkalmazása!

A következő  cikkemben  megmutatom, hogy hogyan tudod beállítani a multimédiás tartalmat úgy, hogy az internetes keresők is szeressék azt. Lesz szó az ideális képméretről, videóbeágyazásról és természetesen keresőoptimalizálásról!

 

Ha nem akarsz lemaradni azokról a keresőoptimalizálás – SEO témájú írásokról, amelyekkel a te weboldaladat is felpörgethetjük, iratkozz fel a hírlevelemre!

Antal-Pap Judit

Antal-Pap Judit

SEO szakember,  keresőoptimalizálás szakértő, web-designer

Saját honlapok:

AntikaotikaAntikaotika-designAntikaotika-SEORetro-Vintage

Szöveges tartalom optimalizálás – a tartalom a király? – SEO tippek 2.

Szöveges tartalom optimalizálás – a tartalom a király? – SEO tippek 2.

Szöveges tartalom optimalizálás – a tartalom a király? – SEO tippek 2.

Újabb SEO tippek, hogy a weboldalad bekerüljön a top 10-be a Google kereső találati listáján!   Azt már tudod, hogy milyen az ideális domain név, címsor, metaleírás, URL, és hogy miért kellenek a kifelé mutató linkek. A mostani rendkívül fontos téma: a szöveges tartalom optimalizálás.

Már nem titok, hogy Google rangsorolási algoritmusában a két legfontosabb tényező a linkek és a tartalom.

Éppen ezért úton-útfélen találkozhatsz az ismerős szlogennel:

“Content is king” – azaz –  “TARTALOM  = KIRÁLY”

– De milyen tartalom számít igazán királynak?

– A gondosan felépített, keresőoptimalizált tartalom. Ezért a jelmondatot egy kicsit kiegészíteném:

TARTALOM  + SEO = KIRÁLYSÁG

Hogy mi ennek a szlogennek az értelme, azt az alábbi részben mutatom  be.

Miért fontos a tartalom optimalizálás?

A tartalom optimalizálás azért fontos, mert a kereső rendszerek részben a tartalom, illetve annak minősége alapján rangsorolják a honlapokat a találati listában.

Bármilyen tartalom is kerül fel a honlapodra, fontos, hogy a keresőmotorok és az olvasóid is egyértelműen megtudják, hogy mi az amiről az adott oldal vagy bejegyzés szól.

Mindent kövess el azért, hogy a tartalom világos és minőségi legyen, hiszen ha a felhasználó egyszer értékesnek találta az oldaladat a jövőben is meg fog bízni benne.

A tartalom optimalizálást mindig a felhasználók és a keresőmotorok számára készítjük, sosem csak a keresőmotoroknak, vagyis nem az a cél, hogy telerakd a szövegedet az általad használt  kulcsszavakkal, hanem az hogy értékes tartalmat közölj, ami remélhetőleg sokak hasznára válik.

 

Tartalom típusok

Ha ránézel egy honlapra általában kétféle tartalmat látsz:

  1. szöveges tartalmat
  2. nem szöveges médiatartalmat:  ami lehet képi, videó és zenei tartalom.

 

A legtöbb esetben az oldaladon nem csak szöveget – hanem mintegy kiegészítő vagy magyarázó elemként – egyéb médiumot is fel kell használnod.

Szöveges tartalom optimalizálás

Mivel a keresések kulcsszavak alapján történnek, a szöveges tartalomnak is meg kell felelnie ezen szavaknak. Fontos, hogy nem elég a kiválasztott kulcsszavak felsorolása, hanem élő, értelmes, releváns tartalmat kell adni a felhasználóknak.

Hogyan válasszam ki a kulcsszavakat?

Erre a témára több SEO blog cikket lehetne írni, illetve egy profi tanfolyam is kevés lehet, mivel elsősorban az idő és a tapasztalat fogja megmutatni, hogy melyek a tökéletes kulcsszavak az adott oldalra.

Egy kis mankó a kulcsszó kereséshez:

    1. Gondolj egy problémára, amire válaszolni szeretnél az írásoddal: milyen kérdést tennél fel, ha a felhasználó bőrébe bújnál?

Tartsd szem előtt, hogy az  emberek ugyanazokra a kifejezésekre keresnek rá az interneten, amiket a hétköznapi beszélgetéseik során használnak, tehát ugyanezen kifejezéseket/kulcsszavakat használd te is a honlap szöveges tartalmának optimalizálásakor.

2. Használj Google AdWords kulcsszótervezőt!

3.  Kérj segítséget SEO szakembertől!

Mivel a tartalom optimalizálás alapja a megfelelő kulcsszavak megtalálása és alkalmazása, ami meglehetősen időigényes és nagy szakértelmet igénylő folyamat, bizonyos esetekben érdemes megfontolnod, hogy profi szakemberhez fordulj. Tekints erre befektetésként!

A Google egyre inkább emberi szemüvegen keresztül képes értelmezni a honlap tartalmát. Ennek megfelelően minőségi szöveges cikket kell írni a honlapra.

Kulcsszósűrűség és az egészséges tartalom optimalizálás

A kulcsszó arányának 1-4% között kell mozognia a tartalomhoz képest. Több szakértő állítja, hogy soha nem szabad átlépni az oldalankénti 6%-os határt, mert a keresőmotorok spam-nek minősíthetik a túloptimalizált tartalmat.

Webshopoknál a kulcsszósűrűség magasabb is lehet, mert egy termékkategória oldalon természetes ha ismétlődik egy kulcsszó, pl. online ékszerboltban a “gyűrű” kifejezés.

A weboldaladon törekedj a természetességre! Az állandó szóismétlés helyett helyezd el a főbb kulcsszavak szinonimáit, illetve a kapcsolódó kifejezéseket is a szöveges tartalomban.

 

A tartalom optimalizáláshoz javaslom a  Yoast SEO bővítményt – amennyiben wordpresst használsz!

A szöveges tartalom hossza

Nincs tuti recept arra, hogy mekkora az ideális hossz. Több szakértő szerint – különösen angol nyelvterületen – minimum 1000 szóból kell állnia egy blogbejegyzésnek.

A fentebb említett Yoast SEO plugin is jelzi, hogy elérted-e az általa minimálisan elvárt 300 szót. 

Ha viszont beírod az internetes keresőbe az általad választott kifejezést, gyakran tapasztalhatod, hogy az adott kulcsszóra nyúlfarknyi cikkek jönnek be a a találati lista első oldalán.

Ebből is látszik, hogy a tartalom hossza nem a legfontosabb tényező, hogy a Google előre soroljon a találati listán.

TIPP: érdemes ellenőrizni, hogy az általad meghatározott kulcsszóra milyen típusú és hosszúságú tartalmak jönnek fel, és aszerint döntsd el, hogy mekkora terjedelmű cikket fogsz írni! Mit preferál a kereső?

Léteznek ellenérvek is a hosszú cikkekkel szemben. Mégpedig az, hogy a 21. század internetes fogyasztói nem szeretnek olvasni.

Ez nem feltétlenül igaz, de azért érdemes a leglényegesebb információt a  cikk elején elhelyezni.

Ha hasznos választ adsz az olvasódnak a kérdésére, akkor értékelni fogja a fáradozásodat, és nem csak, hogy elolvassa az írásodat, hanem meg is osztja a tartalmadat a közösségi média csatornáin, feliratkozik a hírleveledre.

Ha megbízik a termékedben és szolgáltatásodban – vagyis hitelesnek talál – akkor nagy eséllyel válik a weboldalad vásárlójává.

A szöveges tartalom tagolása

Lehet, hogy nagyszerű mindaz amit leírsz, de egy végtelenségig nyúló tagolatlan szöveghalom elrettentően hat a legtöbb olvasóra.

A bejegyzés megírásánál törekedj a megfelelő tagolásra:

  • Használj bekezdéseket! Normális esetben a fontos kulcsszó bekerül az első bekezdésbe.
  • A szöveg további részében is jelenjen meg a kulcsszó legalább  háromszor!
  • Értelemszerűen alkalmazz kiemeléseket, alcímeket: H2/kiemelés 2, H3/kiemelés 3, H4/kiemelés 4
  • H1-et csak az oldal/ bejegyzés címéhez használj!
  • A többszörösen összetett mondatok helyett válaszd a felsorolást!
  • A fontosabb kifejezéseket félkövérrel emeld ki, hogy “villámolvasással” is ki lehessen szűrni a lényeget!
  • Itt-ott érdemes illusztrációval megtörni a szövegfolyamot.

Belső linkek – Keresztlinkelés

Helyezz el a tartalomban szöveges belső linkeket, amelyek a honlapod valamelyik oldalára mutatnak.

Ne csak a bejegyzésekre és termékekre, hanem aloldalakra, kategóriákra, és címke oldalakra is hivatkozz!

Sőt alkalmazz az előbb említett céloldalakon is olyan linkeket, amelyek visszamutatnak a hivatkozó oldalra is. Ezt hívják keresztlinkelésnek (crosslinking).

Ennek a haszna, hogy az olvasó a honlapod többi aloldalára is eljut, így a kiemelten fontos aloldalakra is generálhatsz forgalmat.

Az  anchor text jelentése:  horgonyszöveg  vagy linkre rakott szöveg.  Ha rákattintasz,  eljutsz egy másik információs oldalra.

Még többet tudhatsz meg a témáról, ha elolvasod a Honlapseo blog cikkét itt:

SEO linképítés- horgonyszöveg szerepe

 

A kulcsszógazadag anchor szöveges aloldalak közötti keresztlinkelés segít a felhasználóknak, hogy további érdekes tartalmakat találhassanak a kedvenc témájukban, ezáltal pedig megismerjék és értékeljék az adott weboldalt.

  • A belső linkek alkalmazásával is körültekintően kell eljárni.
  • Törekedj a természetességre!
  • Ne helyezz minden ötödik szóra linket!
  • Erősítheted a többi aloldaladat, ha rájuk mutató linkhez a céloldal kulcsszavát (jobb esetben azok szinonimáit) helyezed.
  • Linket helyezhetsz képre is.

Keresőoptimalizált szövegírásról készítettem egy videót, amelyben a gyakorlatban is bemutatom,  hogy mit jelent a képi és szöveges tartalom optimalizálás.

Kattints Ide: Megnézem a SEO videót!

 

A nem szöveges tartalom optimalizálásról a következő blogbejegyzésemben fogok írni.

Ha nem akarsz lemaradni azokról a keresőoptimalizálás – SEO témájú írásokról, amelyekkel a te weboldaladat is felpörgethetjük, iratkozz fel a hírlevelemre!

Antal-Pap Judit

Antal-Pap Judit

SEO szakember,  keresőoptimalizálás szakértő, web-designer

Saját honlapok:

AntikaotikaAntikaotika-designAntikaotika-SEORetro-Vintage

Yoast SEO magyar fordítás – Yoast SEO Hungarian translation

Yoast SEO magyar fordítás – Yoast SEO Hungarian translation

Yoast SEO magyar fordítás – Yoast SEO Hungarian translation

A Yoast Seo magyar fordítás sokat segíthet akkor, amikor önállóan szeretnéd beállítani a blogodat úgy, hogy az általad kiválasztott kulcsszóra minél előbb jelenjen meg az írásod a Google kereső találati listáján. Mivel sok kifejezés csak angolul jelenik meg, ezért döntöttem úgy, hogy egy kis mankót készítek, hogy pontosan megértsd, hogy mi mit jelent, amikor különböző üzeneteket kapsz a beállításoddal kapcsolatosan. A lista nem teljes, a fordítás inkább értelemszerű, mint szószerinti. A hozzászólásokban közölheted észrevételeidet, fordítási javaslataidat.

A Keresőoptimalizált szövegírás – ahogy a Google szereticímű videós blogbejegyzésésemben részletesen bemutattam, hogy hogyan tudod használni ehhez a fent említett plugint (bővítményt), amelyet az alábbi linkre kattintva le is tölthetsz a honlapodhoz: Yoast SEO.

Yoast SEO magyar fordítás – Oldalcím

The page title is wider than the viewable limit. | Yoast SEO Hungarian translation →

Az oldal címe túl széles, ezért egy része nem lesz látható

The focus keyword '.....' does not appear in the SEO title. | Yoast SEO Hungarian translation →

A “…” kulcsszó nem jelenik meg a SEO címben.

Yoast SEO magyar fordítás – Alcímek

The focus keyword appears in 1 (out of 10) subheadings in the copy. While not a major ranking factor, this is beneficial. | Yoast SEO Hungarian translation →

A központi kulcsszó megjelenik 1 alcímben (kiemelésben) ( a 10-ből) a bejegyzésben. Bár ez nem elsődleges rangsorolási tényező, de előnyös.

The amount of words following each of the subheadings doesn't exceed the recommended maximum of 300 words, which is great. | Yoast SEO Hungarian translation →

A központi kulcsszó megjelenik 1 alcímben (kiemelésben) ( a 10-ből) a bejegyzésben. Bár ez nem elsődleges rangsorolási tényező, de előnyös.

You have not used the focus keyword in any subheading (such as an H2) in your copy. | Yoast SEO Hungarian translation →

Az alcímekben (pl. H2) nem szerepel a kulcsszó.

Yoast SEO magyar fordítás – URL

The focus keyword does not appear in the URL for this page. If you decide to rename the URL be sure to check the old URL 301 redirects to the new one! | Yoast SEO Hungarian translation →

A központi kulcsszó nem jelenik meg az oldal URL-ben. Ha úgy dönt, hogy átnevezi az URL-t, ellenőrizze, hogy be legyen állítva  a régi URL-301 átirányítás  az újra!

The focus keyword appears in the URL for this page. | Yoast SEO Hungarian translation →

Ennek az oldalnak a fő kulcsszava megjelenik a URL-ben.

Yoast SEO magyar fordítás – Meta leírás

In the specified meta description, consider: How does it compare to the competition? Could it be made more appealing? | Yoast SEO Hungarian translation →

Vegye fontolóra: a  megadott meta leírás hogyan viszonyul a versenytársakéhoz? Lehetne ezt  esetleg még vonzóbbá tenni?

 

A meta description has been specified, but it does not contain the focus keyword. | Yoast SEO Hungarian translation →

A meta leírás meg lett adva, de nem tartalmazza a központi kulcsszót.

The meta description contains the focus keyword.| Yoast SEO Hungarian translation →

A meta leírás  tartalmazza a központi kulcsszót.

The specified meta description is over 156 characters. Reducing it will ensure the entire description is visible. | Yoast SEO Hungarian translation →

A meta leírás meghaladja a 156 karaktert (leütést). Ahhoz hogy a teljes leírás látható legyen, csökkentenie kell a leütések számát.

Yoast SEO magyar fordítás – Linkek

No links appear in this page, consider adding some as appropriate. | Yoast SEO Hungarian translation →

Nem jelenik meg link az oldalon. Vegye fontolóra néhány ideillő link hozzáadását.

 

This page has 0 nofollowed link(s) and 1 normal outbound link(s). | Yoast SEO Hungarian translation →

Ez az oldal 0 nofollow attribútummal ellátott linket és 1 normál kimenő linket (más oldalra való hivatkozást) tartalmaz.

 

Yoast SEO magyar fordítás – Tartalom

The text contains ... words. This is far below the recommended minimum of 300 words. Add more content that is relevant for the topic. | Yoast SEO Hungarian translation →

A szöveg …. szót tartalmaz. Ez messze elmarad az ajánlott minimum 300 szótól. Adjon hozzá még több -a témához kapcsolódó –  tartalmat!

 

The text contains 309 words. This is more than or equal to the recommended minimum of 300 words. | Yoast SEO Hungarian translation →

A szöveg 309 szót tartalmaz. Ez több vagy megegyezik az ajánlott minimum 300 szóval.

You've never used this focus keyword before, very good.| Yoast SEO Hungarian translation →

Eddig még soha nem használta ezt a központi kulcsszót , nagyon jó.

 

No focus keyword was set for this page. If you do not set a focus keyword, no score can be calculated. | Yoast SEO Hungarian translation →

Nincs központi kulcsszó  beállítva ezen az oldalon. Ha nem állít be központi kulcsszót, nem lehet eredményt számítani.

 

The focus keyword doesn't appear in the first paragraph of the copy. Make sure the topic is clear immediately.

The központi kulcsszó nem jelenik meg az első bekezdésben. Fontos, hogy a téma világos legyen már a legelején.

The keyword density is 1.8%, which is great; the focus keyword was found 5 times. | Yoast SEO Hungarian translation →

A kulcsszó sűrűség 1,8%, ami kiváló! A  kulcsszó 5 alkalommal jelenik meg a szövegben.

Yoast SEO magyar fordítás – Képek

No images appear in this page, consider adding some as appropriate. | Yoast SEO Hungarian translation →

Az oldalon nem jelennek meg képek. Kérjük, fontolja meg az ide illő képek beillesztését!

The images on this page contain alt attributes with the focus keyword. | Yoast SEO Hungarian translation →

A képekhez tartozó “alternatív szövegek”  tartalmazzák a kiemelt kulcsszót ezen az oldalon.

Antal-Pap Judit

Antal-Pap Judit

SEO szakember,  keresőoptimalizálás szakértő, web-designer

Saját honlapok:

AntikaotikaAntikaotika-designAntikaotika-SEORetro-Vintage

 

 

Kérem a 70 SEO tipp - 30 oldalas eBookot INGYEN!

 

Tiéd az eBook - sikeresen feliratkoztál. Nézd meg a postaládát! A spam mappát is, ha nem találod!

Pin It on Pinterest