SEO esettanulmány: 1 cikk – több ezer kattintás

 

 

Ebben a SEO esettanulmányban azt mutatom be, hogy a cikkírás milyen jól jövedelmező lehet a hirdetésekkel szemben. Egy nagyon sikeres projektet mutatok be a következő videóban, amelyből láthatod, hogy mennyire megéri SEO szakemberre bízni a  Google keresőre optimalizált szövegírást.

 

 

SEO cikkírás esettanulmány videó

 

 

 

 

 

 

Ebben a videóban arról beszélek, hogy milyen sokat jelent egy honlap esetében, ha megfelelő  cikkeket írunk.

 

 

 

De milyen is a megfelelő cikk egy SEO –val  avagy keresőoptimalizálással foglalkozó szakember számára?

 

 A „megfelelő” a mi értelmezésünk szerint egy olyan cikk, amely megcélzott kulcsszavakkal,  egyedi tartalommal, a honlap helyezését  segíti , viszi előre a Google találati ranglistán.

 

 Melyik honlap tulajdonos ne szeretne akár az első oldalra kerülni a honlapjával, pláne ha a vállalkozásáról van szó?

 

 Ennek „megfelelő cikk” hatását és eredményességét mutatom be kézzel fogható számokkal és diagramokkal.

 

Egyik ügyfelem, a Sangita babamasszázs honlap tulajdonosa engedélyezte, hogy  a honlapját felhasználhassam ennek az esettanulmánynak az elkészítéséhez. Így ezen keresztül mutatom be a kulcsszavakra írt cikkek hatását a honlap helyzetének  alakulásában, az emelkedését, a GOogle találati listáján.

 

 

 

A Sangita weboldal, témáját tekintve, a babamasszázsról szól. Egy fantasztikus módszerről, amely minden egyéb beavatkozástól mentes, és kizárólag a masszázs különös módszerét, technikáját, világát használja a csecsemők bizonyos problémájának a megoldásához, megelőzéséhez. Egy csodás világ, amelyet mindenki megtanulhat és alkalmazhat. …HA! látja a honlapot!

 

 

 

Hiába a fantasztikus tartalom, a kismamáknak egy hasznos lehetőség, ha nem jelenik meg a keresési oldalon, vagy ha csak a sokadik oldalon jön fel, ahol már senki nem látja.

 

 

 

Ezért optimalizálni kell a honlapot különféle eszközökkel! Cél, hogy az érdeklődő meg is találja, amit keres, minket! Azaz, ott legyünk a találati lista első oldalán!!

 

 

 

Mi is a keresőoptimalizálás?   

 

 

 

„A keresőoptimalizálás (angolul Search Engine Optimization, azaz SEO) a weblap keresőmotorokban való megjelenésének javítását jelenti “normál” avagy nem fizetett keresési eredményekben….” (Wikipédia)

 

 

 

Vegyünk egy példát:  van egy keresési szándék, bármilyen  indíttatásból (vagy informálódás, vagy problémamegoldás, vagy egyéb  szempontok miatt), beírja valaki, hogy: „fáj a baba hasa”, akkor nekünk meg kell jelenni a találati lista első oldalán jobb esetben az első helyen, rögtön a fizetett hirdetések  alatt.

 

 

 

Tehát rögtön találkozik a kereső a honlapunkkal.  Ha a honlapunktól megkapja a keresett információt, legközelebb már lehet, hogy célzottan minket keres.

 

 

 

 

 

 

 

Rengeteg pénzt, időt spórolhat meg az ember ha SEÓ- s szakemberrel cikket  írat.

 

 

 

Általában az a szabály, hogy mindegyik cikk egy kulcsszóra legyen optimalizálva.

 

 

 

Kollégáimmal úgy készítjük a cikkeket, hogy  előzetes kutatást készítünk, többek között arról is, hogy mennyi a keresés egyes kulcsszavakra, melyiket érdemes használni, továbbá meg kell nézni a  long tail kulcsszavak hatásosságát is. Több szempont figyelembevételével állítjuk össze azt a kulcsszó tervezetet, amelyet a későbbiekben használni szeretnénk.

 

 

 

Mik azok a Long Tail kulcsszavak?

 

 

 

Olyan kulcsszavak, amelyekre viszonylag kevés a keresés, amelyek nem is „szavak” hanem több (2-3)szóból álló kifejezések lehetnek Ezek a „kulcsszavak” ra hiába kevesebb a keresés, de szépen felhozhatja a honlap forgalmát, erősítheti a meglévő „erősebb” kulcsszavakat is.

 

 

 

Megbízásunk:

 

 

 

A megbízás időpontjában az említett Sangita weboldal  90.! helyen szerepelt, 164 kulcsszóra. A találati listában megjelent olyan kifejezésekre, ami félrevezető volt, nem a babamasszázshoz tartozott (pl. welnes masszázs).

 

 

 

Beállítottuk a főoldalt, létrehoztunk új tartalmakat és elkezdtük a kulcsszóra optimalizált cikkeket írni

 

 

 

Tervezetünkben 4-4 cikket céloztunk meg  a témához tartozó kulcsszó csoportokkal, egymást követő időintervallumban, illetve meglévő cikkeket módosítottunk.  Minden cikk nagyon tartalmas, egyedi.

 

 

 

Összesen 10 cikket írtunk keresőoptimalizált, egyedi kulcsszavakra.

 

 

 

A tartalomnak köszönhetően, több t mint tízszeres javulást értünk el!

 

 

 

Ábrákon  szemléltetem az időszakok eredményeit :

 

 

 

2017.09.20.  és 2018. 12.19.  időszak összehasonlítása:

 

 

 

  1. Ábra

 

 

 

16 hónapra vetítve (2. ábra)

 

 

 

Jól látható az egyértelműen emelkedő tendencia. A  hullámok oka olyan befolyásoló tényezők, mint a Google algorizmus frissítései, a holtidőszakok, ünnepek…stb., de ezek minimális befolyást gyakorolnak. A lényeg, ha összekötjük egy vonallal, szép, emelkedő  ívet kapunk.

 

 

 

  • Ábra

 

 

 

 

 

 

 

Ha egy cikket vizsgálunk 16 hónapra levetítve, mint például a  „Csesemő székrekedés”, a következőket tapasztaljuk:

 

 

 

4160 kattintást hozott, jelenleg 9. helyen van átlagosan (3. ábra)

 

 

 

  • ábra

 

 

 

 

 

 

 

6 hónapra levetítve ugyan ez a cikk (4. ábra)

 

 

 

  • ábra

 

 

 

 

 

 

 

Utolsó hónap eredménye, amikor már nem foglalkoztunk vele, de hatása érezhető,  emelkedés folyamatos. Beállt a honlap, a Google egyre nagyobb bizalmat szavaz nekünk. Olyan weboldalakat előzünk meg, amelyek  hatalmas, erős linkkel rendelkeznek. Ez nagyon szép eredménynek tekinthető. (5. ábra)

 

 

 

  • ábra

 

 

 

Jelenleg a weboldal a Google találati lista első oldalán jön fel és sok keresésre elsőként, a fizetett hirdetések alatt rögtön. (6. ábra)

 

 

 

Nem a véletlen műve, hogy mindegyikre első vagy második helyen jelenünk meg.

 

 

 

  • ábra

 

 

 

 

 

 

 

Az elmúlt 16 hónapra visszatekintve elmondhatjuk, hogy átlagos pozíciónk stagnálva az első oldalon található. (7.ábra)

 

 

 

 

 

 

 

  • ábra

 

 

 

A megírt cikkek hatása  a látható eredmények megjelenése időbe kerül.

 

 

 

Viszont ez a hatás nem egyszeri – mint például egy hirdetés esetében-, hanem folyamatos. Nem azt mondom, hogy hirdetni nem kell, néha szükségszerű lehet. Bizonyos esetekben, kimondottan előnyös.

 

 

 

A mi munkák eredménye nem alkalmi, hanem folyamatosan látható. Természetesen hozzá kell tenni, hogy a kulcsszóra írt cikkek mellett beálltjuk a metaleírásokat, tei-teleket,  tehát összességében egy, a témakörben mindenre kiterjedő munkánk eredményét láthatjuk a példánkban.

 

 

 

Kedves leendő Ügyfelek!

 

 

 

A számok, a diagramok magukért beszélnek! A munkánk több mint egyszerű szövegírás. Cikket nagyon sokat tudnak írni, sokan kiválóan is.

 

 

 

DE!

 

 

 

Keresőoptimalizált, kulcsszóra írt cikket csak szakemberek!

 

 

 

Ha fontos Ön számára a vállalkozása, a honlapjának láthatósága ügyfelei részére, akkor keressen bizalommal!

 

 

 

Védjegyünk a referenciánk! Hívjon még ma! Kezdjük el most!

 

 

 

 

 Ha szeretnéd tudni, mi a gond a honlapoddal? Feltárom a SEO hibákat egy kb. 15-20 perces videóban INGYEN.  Ez a kedvencem! Használd ki! Mivel túl sokat

 

 

 

 

 

beszélek, már félig a megoldást is tudni fogod. 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Antal-Pap Judit

Antal-Pap Judit

SEO szakember,  keresőoptimalizálás szakértő, web-designer

Saját honlapok:

AntikaotikaAntikaotika-designAntikaotika-SEORetro-Vintage

alexandra kiss
alexandra kiss
13:14 08 May 19
Köszönöm szépen az elemzést,nagyon hasznosnak találtam,csak ajánlani tudom mindenkinek!
Adrienn Szőke
Adrienn Szőke
15:43 01 May 19
Szuper első körös elemzést kaptam ami - nagyon jól érthető módon - már most rávilágított pár olyan dologra, amit javítani szükséges a honlapomon. Köszönöm és ajánlom mindenkinek!
Péter Tóth
Péter Tóth
13:15 15 Dec 18
Rendkívül segítőkész, ez ritka manapság. Köszönöm a segítséget. csak így tovább! 🙂 Mindenkinek jó szívvel ajánlom.
Animal D.
Animal D.
15:38 02 Nov 18
Judit lelkiismeretes, profi munkaja altal az oldalunk latogatottsaga es ezaltal ugyfeleink megrendelese nagyban novekedett. Mar most tobbszorosen megerte a SEO es a kovetkezo evekben meg nagyon sok anyagi hasznot fog hozni. Koszonom az idot es a turelmet. Attila
Dénes Szabó
Dénes Szabó
16:58 29 Oct 18
Judit nagyon precíz, és szereti is amit csinál. Ez ritka egy cégnél...
Szilvia Helényi
Szilvia Helényi
09:23 06 Oct 18
Nagyon sok hasznos tanácsot kaptam Judittól azzal kapcsolatosan, hogy hogyan lehetne még több látogatója a honlapomnak. Biztos vagyok benne, hogy bárkinek aki a szolgáltatásait igénybe veszi, magas szakmai színvonalon, a legjobb tudása szerint, lelkiismeretesen fog segíteni.
jános Hiloczki
jános Hiloczki
10:07 09 Aug 18
Nagyon precíz munkàt végez Judit és sokat segít mindig lehet rà szàmítani!
Enikő Bereczki-Fodor
Enikő Bereczki-Fodor
11:09 12 Feb 18
Judit nemcsak alapos technikai ismeretekkel rendelkezik egy szuper, igényes honlap készítéséhez, hanem marketinges tapasztalatai is óriási segítséget nyújtanak abban, hogy el tudjam dönteni milyen elemeket is szeretnék használni, megjeleníteni rajta: kreatív, számomra ideális megoldásokat javasolt a skype-meetingeken. Juditban az is egyedi, hogy ő nem rizsál, hanem konkrétan és őszintén elmondja egy adott helyzetből mit lehet kohozni. Oktató videói hatalmas segítséget nyújtanak a honlap kezelésében, amely elengedhetetlenül szükséges minden honlaptulajdonos számára, így számomra is. Nagyon világosan érthetően magyarázza el az egyes lépéseket a videókban. Bloggerként is rengeteget tanultam tőle SEO-témában, amelyet azóta is beépítek szövegíróként munkáimba. Teljesem megbízom benne emberileg és szakmailag is és jó szívvel ajánlom! Bereczki Enikő generációs szakértő marketing szövegíró, blogger
Oláh Erzsébet
Oláh Erzsébet
09:20 26 Jan 18
Nagyon hasznos és érdekes volt, kifejezetten jól felhasználható a honlapelemzés videó laikusok számára is. Örülök, hogy rátaláltam az antikaotika oldalára. Köszönöm szépen.
Gergely Dósa
Gergely Dósa
20:26 15 Dec 17
Köszönöm a jótanácsokat, hasznos ötleteket! 🙂 Ajánlom a szolgáltatást azoknak akiknek a SEO szerteágazó területei teljesen idegenek.
Tamás Albert
Tamás Albert
16:03 10 Oct 17
Köszönöm a sok jó tanácsot, hasznos volt a második videó, mert ott egyértelmű, hogy negyed annyian keresnek rá a virágküldés szolgáltatásra, mint évekkel ezelőtt. Kaptam jó tanácsot, a linképítés nekem is a fejemben van, csak riogatnak mások, hogy később a pr cikk sem lesz jó 🙁
Beer Tshirt World
Beer Tshirt World
11:15 25 Apr 17
She is very helpful and well expert. Great support.
See All Reviews

AJÁNDÉK - Töltsd le ingyen!

 

 

Kérem a 70 SEO tipp - 30 oldalas eBookot INGYEN!

 

Tiéd az eBook - sikeresen feliratkoztál. Nézd meg a postaládát! A spam mappát is, ha nem találod!

Pin It on Pinterest

Oszd meg, ha hasznosnak találod!

Köszönöm, hogy megmutatod a barátaidnak is! Csak egy kattintás az egész...