Mobilbarát a weboldalad? – SEO elemzés 2.

Mobilbarát a weboldalad? – SEO elemzés 2.

Köszöntelek a SEO elemzés videó sorozatom második részében, melynek témája: a mobilbarát weboldal. A mobilbarát, reszponzív honlap mára alapkövetelmény, de természetesen több módon is meg lehet oldani, hogy a hogy a honlap felhasználó- és “googlebarát” legyen. Bemutatok pár mobilbarát tesztet.

Amikor elvégzek egy ingyenes SEO elemzést erre mindenképp kitérek, ugyanis rangsorolás szempontjából fontos, hogy a honlapod mobilbarát-e vagy sem.

 

VIDEÓ – SEO elemzés 2. Mobilbarát a honlapod?

 

 

Az előző részben megtudhattuk, hogy SEO elemzés szempontjából milyen a jó weboldal témáját tekintve, illetve melyek lehetnek azok a problémák, amiért webhelyed nem úgy teljesít a Google keresőben, ahogy arra számítottál.

Ebben a részben egy innovatív lehetőségről beszélek, mely azoknak fontos akik „élen” akarnak megjelenni a keresési listában, akik lépést akarnak tartani a megváltozott keresési igényekkel. Nevezetesen, akiknek fontos tényező, hogy a weboldal tartalma mobiletelefonról is könnyen olvasható, reszponzív legyen. Ezért fontos a reszponzív webdesign is (amiről majd egy másik videóban beszélek részletesen).

 

 

Mit jelent a reszponzivitás?

 

A reszponzív szó jelentése: érzékeny, fogékony, jól reagáló.

A reszponzív weboldal tervezésében úgy jelenik meg, hogy a tartalom a képernyő (böngésző ablak) szélességére reagál, rugalmasan változik.

A reszponzív design lényege tehát, hogy eszközfüggetlen. Ugyanolyan felhasználói élményt nyújt egy mobiltelefonon, mint egy laptopon.

A Google minden évben több százszor frissíti a keresőmotorok algoritmusát kisebb, nagyobb módosításokkal.  A folyamatos fejlesztések, módosítások mögött a fejlődés, a folyamatosan változó igények kielégítése rejlik.

Mérésének eredményeként kapta azt az információt is, hogy manapság a keresések nagyobb része mobileszközökről történik, nem asztali gépekről. Ennek a módosult igényeknek szeretne megfelelni a Google.

Ez év őszén küldött értesítést a Google minden olyan webhely tulajdonosnak – nekem is -, akiknek Google Search console-hoz van kötve a weboldaluk. Ebben olvashattuk, hogy immár a Google Keresés találataiban megjelenő kivonatok a tartalom mobilverziójából készülnek.

Tehát a Google elsősorban azt nézi, hogy milyen a mobilverziója a weblapnak.

 

Hol tudom megnézni, hogy mobilbarát e a weboldalam?

 

A Search console-ban  különböző elemzések vannak ugyan ez irányban, néha jelentést is ad, de nem lehetünk biztosak, hogy a valós eredményt mutatja minden esetben. Ezért azt szoktam javasolni, hogy ha biztosak akarunk lenni, hogy mobilbarát e az oldalunk, futtassunk le  egy  „mobilbarát teszt” et.

 

Google Mobilbarát Teszt – Google Mobile Friendly Test

 

Írd be a keresőbe:

https://search.google.com/test/mobile-friendly?hl=hu

H a megjelenik a fenti felület, akkor nincs más dolgunk, mint a vizsgált  weboldalunk URL-ét beilleszteni, és a tesztet lefuttatni.

 

Még egy érdekességet feltétlenül megemlítek: ha  például „http” változatodról átálltál  „https”  változatra,  a Search Console – ba az új „https ” változatot is vedd fel, hogy ne kapj szívbajt, hogy lezuhan az eredmény. Ez gyakori hiba! Az eredmény szerencsére ettől független. Az átálláskor előfordulhat átmeneti visszaesés

Szemléltetésként nézzük az én elhanyagolt oldalamat. Ha rákattintunk Google Search Console-ban az eszközökre (lásd fenti videó) láthatjuk, , hogy a legtöbb keresés, kattintás mobilról érkezik. A számokat figyelve, a keresések több mint a fele jön innen.

 

 

Összegezve: A reszponzív dizájn mellett alternatíva, ha mobilra  külön változatot tervezünk, saját URL-címen, pl. ha egy régi weblapnak nincs mobil verziója. Alapesetben nem javaslom, hogy külön készítsünk egy mobiloldal változatot is! A WordPress honlapok sablonjai 98%-ban reszponzívak, használatuk viszonylag egyszerű, nem kell kódolgatni a mobilbarát felhasználói élmény elérése érdekében

 

l

Házi feladat

Házi feladatként írd meg, hogy sikerült e mobilbarát lenni, majd várlak a SEO elemzés következő témájához!

Antal-Pap Judit

Antal-Pap Judit

SEO szakember,  keresőoptimalizálás szakértő, web-designer

Saját honlapok:

AntikaotikaAntikaotika-designAntikaotika-SEORetro-Vintage

Keresőoptimalizálás lépésről lépésre

Keresőoptimalizálás lépésről lépésre

Amikor ráébredsz arra, hogy szinte nincs látogató a weboldaladon, hiába áldoztál egy csomót a honlapodra, akkor az egyik megoldás, hogy elkezdesz vadul hirdetni, a másik  – hosszútávon nagyszerűen megtérülő – megoldás: a keresőoptimalizálás lépésről lépésre, amit egy SEO szakértővel együtt valósítasz meg.

A keresőoptimalizálás lépésről lépésre kifejezéssel először Szilágyi Balázs SEO tanfolyama  kapcsán találkoztam, akit mesteremnek tekintek. Amit én kínálok, az nem tanfolyam, hanem maga a SEO feladatok elvégzése hétről hétre, lépésről lépésre. Ez egyfajta rugalmas csomag, az Ébredő Erő 3 havi SEO előfizetési csomag alternatívája azoknak, akik csak pár beállítást kérnek a honlapjukra.

Eleged van a szélhámosokból, akik rengeteg pénzért kínálják a semmit, amit aztán meg sem valósítanak?

Nagyon sokan fordultak már hozzám azzal, hogy kihasználták őket különféle szakértők. A csalódás több okból is fakadhat.

  • Túl nagy volt az elvárás.
  • Túl nagy volt az ígéret.
  • A munka nem lett elvégezve.
  • stb…

Szeretném a bibliai alapelveket a munkámban is megvalósítani:

Úgy akarok bánni az ügyfeleimmel, ahogy szeretném, hogy velem bánjanak…

Elég sokan megkerestek mostanában különböző igényekkel, szűkösebb anyagi lehetőségekkel, részfeladatokkal, amelyekre szerettem volna megfelelő megoldást és tisztességes árazást kínálni, ezért találtam ki a “Keresőoptimalizálás lépésről lépésre” csomagot. Persze adhattam volna neki a “Keresőoptimalizálás hétről hétre” elnevezést is, de mivel SEO szakember vagyok, nyilván olyan címet választok, amire van keresés a Google-ben. Jelenleg havonta 50 keresés van erre a kulcsszóra, és valószínűleg a “Honlapra Fel!” képzéseit keresik – amelyeket én is jó szívvel ajánlok. Mivel mások is foglalkoznak SEO-val, ezért ezt a keresési hullámot meglovagolva, a “Keresőoptimalizálás lépésről lépésre” kulcsszóval kínálják szolgáltatásaikat vagy a letölthető csalikat PDF formában.

Miért fontos a SEO munkát hétről hétre, azaz lépésről lépésre kivitelezni?

✅ Mivel az eredmények is fokozatosan jelennek meg, ezért a beállításokat is érdemes fokozatosan elvégezni.

✅ Könnyebben ellenőrizhető minden beállítás és azok eredményeiről pontosabb képet kapunk

✅ A te honlapod, valamilyen szinten meg kell értened a SEO működését – ebben segítek hétről hétre.

✅ A visszacsatolás a a továbblépés kulcsa: csak akkor tudunk továbblépni, ha a hetente elvégzett munkáról visszajelzést kapok.

Miért jó a SEO szakembernek hétről hétre teljesíteni a megbízást?

Én sem vállalok el minden munkát. Kevés az időm, sok a felkérés. Igyekszem olyan ügyfeleket keresni, akiknek tényleg fontos a saját honlapjuk minősége és fejlődése.

✅ A stratégia nélkülözhetetlen: önfegyelmet követel – a heti szintű vállalás biztosítja, hogy megfelelő ütemben haladjunk a cél felé.

✅ Amit vállalok, azt teljesítem. Extra kérések már egy másik szerződés tárgyát képezik.

✅ Akkor folytatom a munkát, ha megkapom a heti visszajelzést.

✅ A rendszer rugalmas és átlátható.

Miért előnyös a keresőoptimalizálás lépésről lépésre rendszere neked mint ügyfélnek?

✅ Kisebb költségkerettel is belevághatsz a SEO-ba.

✅ Hétről hétre egyre több titkot tudsz meg a keresőoptimalizálás rejtélyes világáról.

✅ A rendszer olyan lesz, mintha egy tanfolyamot vennél, ahol úgy “mellékesen” rendbe tesszük a weboldaladat.

✅ Nem leszel örökké egy seós szakemberhez láncolva.

✅ Rajtad áll, hogy hány hétig működünk együtt.

✅ Minél több hétre fizetsz elő, annál több kedvezményt kapsz.

✅ Bármikor folytathatjuk a közös munkát ott, ahol abbahagytuk. Pl. csak az 1. három hetet tudod kifizetni, pár hónap múlva is folytathatjuk a 4. héttől.

✅ Nyomon tudod követni a feladatokat és az elvégzett munkát.

✅ Azt kapod, amire előfizettél.

✅ Nincs mellébeszélés, ködbe burkolózott titokzatosság!

✅ Garantált AHA-élmény!

✅ Ingyenes Skype-konzultációkon vehetsz részt!

Miből áll és mennyibe kerül a keresőoptimalizálás lépésről lépésre csomag?

A könnyebb érthetőség kedvéért itt egy példa, hogy pl. az Ébredő Erő 3 havi SEO ajánlat hogy nézne ki heti lebontásban.

A feladatok természetesen honlaponként és igényenként változhatnak, ez megállapodás kérdése.

 

Ha bizalmatlan vagy, akkor tegyél próbára. Egy fél órás Skype beszélgetés pl. csak 5000 Ft. Viszont garantált lesz az “AHA” élmény! Nagyon sok jó tanácsot tudok mondani a honlapoddal kapcsolatosan. Konkrétumokat, kulcsszavakat, megoldást a legégetőbb problémádra.

Ha pl. neked kulcsszavakra van szükséged és egy kis fenékberúgásra, akkor elég az 1. hónapra előfizetned.  Vélhetőleg már ezzel a tudással is nagyobb előnyt fogsz élvezni a konkurenciáddal szemben!

Ne feledd el, hogy hiába van akár a legjobb eszköz is a kezedben, ha nem használod semmire sem mész vele.

Én a további hetekben a kutatások mellett a megvalósításban is segítek. Lerántom a leplet néhány műhelytitokról.

Nézd meg tehát a lenti mintaprojektet! A jobb oldali kis + jelekre kattogva megjelennek a részletek.

1. hét 5 000 Ft

SKYPE konzultáció

  • Kidolgozzuk a  honlapkoncepciót
  • Kik a potenciális ügyfelek?
  • Milyen problémára adunk megoldást?
  • Ki a konkurencia?
  • Milyen kulcsszavakra szeretnénk feljönni?
  • Google Search Console + statisztika beállítás
2. hét 45 000 Ft, 1+2 hét összesen: 50 000 Ft
  • Honlapgyorsítás
  • Technikai SEO audit
3. hét 10 000 Ft 1-3. hét összesen: 60 000 Ft

Konkurenciaelemzés, “kémkedés”

  • Miben áll a konkurencia ereje?
  • Konkurencia kulcsszavai és linkjei táblázatban
  • videós elemzés
4. hét 30 000 Ft 1-4. hét összesen: 90 000 Ft
  • Kulcsszókutatás:

    • főoldal
    • aloldalak
    • kategóriák

     

  • Táblázatban rendszerezve (több száz kulcsszó havi keresési adatokkal)

    Kulcsszópotenciál

    A Google Search Console eredményei alapján megnézzük, hogy mely kulcsszavakat érdemes az aktuális állapotok alapján megcélozni  – “friss” Search Console összekapcsolás esetén értékelhető adatokhoz minimum két hetet érdemes várrni.

     

    Idegen nyelvű kulcsszókutatást is vállalok! Ennek az ára 50 000 Ft.

5. hét 25 000 Ft 1-5. hét összesen: 115 000 Ft
  • Főoldal SEO beállítás

     

      • html title
      • html meta description mezőinek pontos megszövegezése
      • webldal szerkezet javítás:
        • lábléc
        • oldalsávok elrendezése, szövegezés
      • Extra tartalom elkészítése, szövegezése
      • Menüszerkezet optimalizálás – webshop esetén kategóriafa optimalizálás (amennyiben indokolt) RÉSZLETEK
6. hét 30 000 Ft 1-6. hét összesen: 145 000 Ft

Lokális  SEO

Nagyon izgalmas!

 

7. hét 20 000 Ft 1-7. hét összesen: 165 000 Ft

1. minta blogbejegyzés megírása

 

8. hét 15 000 Ft 1-8. hét összesen: 180 000 Ft

Linképítés + közösségi médiamegosztás

 

 

9. hét 20 000 Ft 1-9. hét összesen: 200 000 Ft

A legnagyobb potenciált jelentő aloldal szövegének módosítása, megírása

  • a keresők számára a megcélzott kulcsszavak erősítse

  • a látogatók problémáinak feltérképezése

  • válasz a problémákra
  • html title
  • html meta description mezőinek pontos megszövegezése

 

1. Összefoglaló

10. hét 25 000 Ft 1-10. hét összesen: 225 000 Ft

 

SEO blogírás betanítás/2. blogbejegyzés megírása

  • VIDEÓ+ személyes konzultáció
  • Új blogbejegyzés megíratása támogatással

Longtail kulcsszavak listája:

  • Miről írjunk cikket hétről hétre?

 

11. hét 20 000 Ft 1-11. hét összesen: 245 000 Ft

A 2. legnagyobb potenciált jelentő aloldal szövegének módosítása, megírása

  • a keresők számára a megcélzott kulcsszavak erősítse
  • a látogatók problémáinak feltérképezése
  • válasz a problémákra
  • html title
  • html meta description mezőinek pontos megszövegezése
12. hét 25 000 Ft 1-12. hét összesen: 270 000 Ft
  • Linképítés

  • Közösségi média

  • Vendégcikkek

13. hét 0 Ft 1-13. hét összesen: 270 000 Ft Egy összegben előre fizetéssel csak 250 000 Ft!

2. összefoglaló

 

A teljes 3 havi előfizetéssel akár 30 000 Ft-ot is spórolhatsz, ha a sikereidet megoszthatom a nyilvánosság előtt!

270 000 Ft helyett 240 000 Ft az akciós ár!

Webshop menürendszerének optimalizálása

Antal-Pap Judit

Antal-Pap Judit

SEO szakember,  keresőoptimalizálás szakértő, web-designer

Saját honlapok:

AntikaotikaAntikaotika-designAntikaotika-SEORetro-Vintage

Keresőrobotok – téged is megtalálnak? – A keresőmotorok működése 1.

Keresőrobotok – téged is megtalálnak? – A keresőmotorok működése 1.

A keresőrobotok vajon rád találnak? Nyugi, nem téged keresnek, “csak” a honlapodat!

Google kereső – Nem találom a weboldalam! 4+1 megoldás című blogbejegyzésemben leírtam, hogy miért fontos megengedni a keresőmotoroknak, hogy bejárják az oldaladat. A keresőmotorok működését bemutató cikksorozatom 1. részében a keresőrobotoké a főszerep.

A keresőmotorok részei

Az internetes keresőmotorok –  mint a Google, a Yahoo és a Bing  – tipikusan három részből állnak:

  1.  A keresőrobotok (a szaknyelv robot, spider vagy web crawler, web bot, web robots, bots néven hivatkozik rá) – összegyűjtik az információt a linkeken keresztül bejárva a webet.
  2. Az indexelő, rangsoroló rendszerek – elemzi a begyűjtött oldalakat
  3. lekérdező felület  –  ezzel találkozol felhasználóként, amikor rákeresel egy kifejezésre

 

Keresőmotorok szerepe: felkutatni, indexelni és rangsorolni a weboldalakat.

Amikor rákeresel egy kifejezésre a lekérdező felületen, magyarul “kiguglizol” valamit, akkor pillanatokon belül megjelenik a – vélhetően releváns – találati lista.  Most pillantsunk egy kicsit a keresőmotorok titkos világába.

keresőmotorok - keresőrobotok

A keresőrobotok keresnek, kutatnak, feltérképeznek

A keresőrobotok a már látogatott oldalakon lévő linkek, vagy korábbi adatbázisuk alapján  járják be a világhálót.  Amikor egy weblapot feltérképeznek számos tényezőt vehetnek figyelembe.

A keresőrobotok nem tudják „elolvasni ”azokat az oldalakat:

  • ahova nem mutatnak linkek
  • a keresőrobotok számára tiltottak
  • tartalmuk nem értelmezhető
  • csak jelszó segítségével érhetőek el

Érdekesség: A keresők által nem látható oldalak, az úgynevezett “deep web” egyes becslések szerint a webes tartalmak 80%-t teszik ki.

A keresőrobotok semmilyen elemzést nem végeznek, csak böngészik az internetet a hivatkozásokon keresztül, majd a látogatott oldalakat lementik az indexelő rendszer számára.

Tehát ha meg is látogatja a keresőrobot az oldaladat, még nem jelenti azt, hogy  elérhetővé válik a keresőben. Mindez az indexelés, a rangsorolás, valamint a kereső-adatbázis frissítését követően lesz látható.

A keresőrobotok vezérlésekor algoritmusok döntik el, hogy melyik hivatkozásokat kövessék nyomon, mikor, melyik oldalakat, milyen gyakran látogassák meg.

 

A keresőrobotok látogatásának gyakoriságát nagyban befolyásolja:

  • az oldalak link-struktúrában betöltött szerepe, fontossága
  • a gyakori frissítés
  • egyediség-eredetiség
  • látogatók száma
  • esetleg a szponzoráció
  • stb.

A Googlebot  – a Google internetet feltérképező robotja

A Googlebot a feltérképezési folyamatot a korábbi feltérképezések során talált weboldalak URL-címeivel, valamint a webmesterektől kapott webhelytérképekkel kezdi. A Googlebot végiglátogatja ezeket a webhelyeket, és az oldalakon talált linkeket (SRC és HREF) felveszi a feltérképezésre váró oldalak listájára. Ezután megkeresi az új és a megváltozott webhelyeket, valamint az inaktív linkeket, majd ezek alapján frissíti a Google indexét. A Googlebot működéséről további részletek: ITT.

A keresőmotorok működése cikksorozat 2. részében az indexelésről és a rangsorolásról fogok írni.

Ha nem akarsz lemaradni azokról a keresőoptimalizálás – SEO témájú írásokról, amelyekkel a te weboldaladat is felpörgethetjük, iratkozz fel a hírlevelemre!

 

 

Antal-Pap Judit

Antal-Pap Judit

SEO szakember,  keresőoptimalizálás szakértő, web-designer

Saját honlapok:

AntikaotikaAntikaotika-designAntikaotika-SEORetro-Vintage

Google kereső – Nem találom a weboldalam! 4+1 megoldás

Google kereső – Nem találom a weboldalam! 4+1 megoldás

Elkészült a fantasztikus beizzított weboldal, amelyre látogatók – mit látogatók! – vásárlók tömegeit várod, és ahogy telnek a napok mégsem jön senki. Egy ideig vársz, aztán gyanakodni kezdesz, hogy vajon egyáltalán felhoz-e a Google kereső, ha beírod a honlapod nevét…

– Basszus! Nem találom a weboldalam! Láthatatlan vagyok?!

– Ne ijedj meg, mert van megoldás a problémádra!

Ha szeretnéd megállapítani, hogy webhelyed jelenleg szerepel-e a Google indexében, hajts végre egy „site:” keresést a webhely URL-jére. Például a „site:example.com”.

 

Nem találom a weboldalam! Mi a megoldás, hogy megjelenjek a Google kereső találati listáján?

A legnagyobb keresőmotorok a weben a Google, a Yahoo és a Bing.  Globálisan az összes keresések több mint 80%-át a Google felületén bonyolítják le.  Részletesebb leírás itt: Internetes keresők.

Ahhoz, hogy megjelenjünk  a Google kereső találati listáján,  indexelni kell az oldalunkat.

1.Nem találod a weboldalad? – Engedd meg a keresőmotoroknak, hogy bejárják az oldaladat.

Az internetes keresőmotorok tipikusan két részből állnak, az egyik összegyűjti az információt, a másik pedig rendszerezi. Erről részletesen a következő blogbejegyzésemben fogok írni.

Ha nem akarsz lemaradni azokról a keresőoptimalizálás – SEO témájú írásokról, amelyekkel a te weboldaladat is felpörgethetjük, iratkozz fel a hírlevelemre!

Amennyiben WordPress tartalomkezelő rendszert használsz,  könnyen ellenőrizheted a vezérlőpultodon, hogy letiltottad-e a keresőmotorok számára az oldaladat.

Ezt meg tudod nézni a “Beállítások” => “Olvasás” menü alatt. Itt fontos, hogy  “Megtiltjuk a keresőmotoroknak, hogy bejárják az oldalunkat.” opció NE legyen bepipálva!

 

Az oldalt blokkolja a robots.txt

A keresőrobotot a weboldalunkhoz tartozó robots.txt fájl segítségével tudjuk irányítani. Ez a fájl a weboldaladat tároló szerveren található és itt tudod közvetlenül módosítani.

Ha azt szeretnéd, hogy mindent térképezzen fel a keresőrobot, ez a legegyszerűbb beállítás:

User-agent: *

A Search Console (Korábbi nevén: Google webmester eszközök) használatáról még lesz szó a későbbiekben. Amennyiben már telepítetted, itt is be tudod állítani a robots.txt-t.

Google kereső robots.txt

2. Nem találod a weboldalad? – Mert még nagyon új …Türelem!

Ha most aktiváltad a honlapodat, akkor adj időt a  virtuális robotoknak, hogy bejárják és feltérképezzék az oldalad! Sokszor egy vagy több hét is szükséges ahhoz, hogy a Google kereső  találati listáján megjelenj.

Honlapkészítés során azt szoktam javasolni az ügyfeleimnek, hogy ne szégyelljék a  félig elkészült oldalukat, hanem tegyék láthatóvá minél előbb ezzel is időt nyernek.

Ha türelmetlen vagy, a következő hivatkozást használva azonnal regisztrálhatod a  honlapodat a Google indexébe:

http://www.google.com/addurl

3. Nem találod a weboldalad? Hiányoznak az oldaladra mutató linkek!

Ha nem tiltottad le a  keresőrobotokat, akkor gyakorlatilag automatikusan megtalálják honlapodat. A  Google keresőbe kerüléshez nem kell más, mint legalább egy, az oldaladra mutató link egy olyan oldalról, ami már megtalálható a Google keresőben. Az olyan weblapokat, melyekre nem mutat link, előbb-utóbb kiszórják a keresők.

4. Nem találod a weboldalad? Mit üzen a Search Console?

Ebben a cikkben nem térek ki a Search Console telepítésére és beállítására, erről részletes leírást kaphatsz a következő linken: Google webmester eszközök – az online marketing nulladik lépése

A Google Search Console olyan eszközöket biztosít, amelyek segítségével beküldheted a tartalmadat a Google rendszerébe, és figyelemmel kísérheted, hogyan teljesít az a Google keresésben.

www-vel vagy www nélkül?

Ha például kapsz egy olyan üzenetet, hogy a http://example.com nincs indexelve, győződj meg róla, hogy a http://www.example.com domaint is hozzáadtad fiókodhoz (vagy fordítva), és ellenőrizd annak a webhelynek az adatait.

A Google hibát észlelt webhelye feltérképezésekor

A jelentés két fő részből áll:

  • Webhelyhibák: A jelentés e szakasza a legutóbbi 90 napban előforduló olyan főbb problémákat jeleníti meg, amelyek megakadályozták, hogy a Googlebot hozzáférjen a teljes webhelyhez (az egyes mezőkhöz tartozó diagram az adott mezőre kattintva jelenik meg).
  • URL-hibák: Ez a szakasz azokat a konkrét hibákat tartalmazza, amelyeket a Google asztali számítógépekre vagy telefonokra tervezett bizonyos oldalak feltérképezési kísérlete során észlelt. Az URL-hibajelentés minden szakasza a Google által az oldalak eléréséhez használt különböző feltérképezési mechanizmusoknak felel meg, és a felsorolt hibák is kifejezetten az ilyen oldalakra vonatkoznak.

Google kereső - Nem találom a weboldalam

Míg a „Nem található (404)” hibák észlelése normális, érdemes javítania a következőket:

  • fontos, más oldalak által hivatkozott oldalak hibáit
  • webhelytérképen korábban szereplő régi és törölt URL-eket
  • fontos oldalak elgépelt URL-jeit
  • népszerű, ám webhelyén már nem létező oldalak URL-jeit.

Így a számodra fontos információkat mind a Google, mind a látogatók könnyedén meg tudják majd nyitni.

+1 jó tanács, ha nem találod a weboldalad: kérj segítséget!

Ha ezek után sem sikerült a problémát megoldani, és még mindig nem találod a weboldalad a Google kereső találati listáján, vagy nem vagy elégedett a helyezéssel, szívesen segítek, ha írsz az info@antikaotika-design.hu emailcímre.

Záró gondolatok

Keresőoptimalizálás szempontjából az indexelés kulcsfontosságú tényező. Ha a weboldalad vagy annak egy része nincsen feltérképezve, ne hagyd annyiban, mindenképpen nézz utána, hogy mi lehet az oka! Néha egy-két kattintás is csodákra képes, máskor szükséged lesz SEO szakemberhez fordulni, aki professzionálisan be tudja állítani a honlapodat, hogy ne veszítsd el a Google keresőből érkező potenciális ügyfeleidet!

Antal-Pap Judit

Antal-Pap Judit

SEO szakember,  keresőoptimalizálás szakértő, web-designer

Saját honlapok:

AntikaotikaAntikaotika-designAntikaotika-SEORetro-Vintage

 

 

Kérem a 70 SEO tipp - 30 oldalas eBookot INGYEN!

 

Örülünk, hogy itt vagy! A letölthető ajándékod linkjét email-ben küldtük el. Ha nem találod, nézz szét a SPAM mappádban! Sok sikert kívánunk!

Pin It on Pinterest