SEO esettanulmány: 1 cikk – több ezer kattintás

SEO esettanulmány: 1 cikk – több ezer kattintás

SEO elemzés

 

 

Ebben a SEO esettanulmányban azt mutatom be, hogy a cikkírás milyen jól jövedelmező lehet a hirdetésekkel szemben. Egy nagyon sikeres projektet mutatok be a következő videóban, amelyből láthatod, hogy mennyire megéri SEO szakemberre bízni a  Google keresőre optimalizált szövegírást.

 

 

SEO cikkírás esettanulmány videó

 

 

 

 

 

 

Ebben a videóban arról beszélek, hogy milyen sokat jelent egy honlap esetében, ha megfelelő  cikkeket írunk.

 

 

 

De milyen is a megfelelő cikk egy SEO –val  avagy keresőoptimalizálással foglalkozó szakember számára?

 

 A „megfelelő” a mi értelmezésünk szerint egy olyan cikk, amely megcélzott kulcsszavakkal,  egyedi tartalommal, a honlap helyezését  segíti , viszi előre a Google találati ranglistán.

 

 Melyik honlap tulajdonos ne szeretne akár az első oldalra kerülni a honlapjával, pláne ha a vállalkozásáról van szó?

 

 Ennek „megfelelő cikk” hatását és eredményességét mutatom be kézzel fogható számokkal és diagramokkal.

 

Egyik ügyfelem, a Sangita babamasszázs honlap tulajdonosa engedélyezte, hogy  a honlapját felhasználhassam ennek az esettanulmánynak az elkészítéséhez. Így ezen keresztül mutatom be a kulcsszavakra írt cikkek hatását a honlap helyzetének  alakulásában, az emelkedését, a GOogle találati listáján.

 

 

 

A Sangita weboldal, témáját tekintve, a babamasszázsról szól. Egy fantasztikus módszerről, amely minden egyéb beavatkozástól mentes, és kizárólag a masszázs különös módszerét, technikáját, világát használja a csecsemők bizonyos problémájának a megoldásához, megelőzéséhez. Egy csodás világ, amelyet mindenki megtanulhat és alkalmazhat. …HA! látja a honlapot!

 

 

 

Hiába a fantasztikus tartalom, a kismamáknak egy hasznos lehetőség, ha nem jelenik meg a keresési oldalon, vagy ha csak a sokadik oldalon jön fel, ahol már senki nem látja.

 

 

 

Ezért optimalizálni kell a honlapot különféle eszközökkel! Cél, hogy az érdeklődő meg is találja, amit keres, minket! Azaz, ott legyünk a találati lista első oldalán!!

 

Mi is a keresőoptimalizálás?   

„A keresőoptimalizálás (angolul Search Engine Optimization, azaz SEO) a weblap keresőmotorokban való megjelenésének javítását jelenti “normál” avagy nem fizetett keresési eredményekben….” (Wikipédia)

Vegyünk egy példát:  van egy keresési szándék, bármilyen  indíttatásból (vagy informálódás, vagy problémamegoldás, vagy egyéb  szempontok miatt), beírja valaki, hogy: „fáj a baba hasa”, akkor nekünk meg kell jelenni a találati lista első oldalán jobb esetben az első helyen, rögtön a fizetett hirdetések  alatt.

Tehát rögtön találkozik a kereső a honlapunkkal.  Ha a honlapunktól megkapja a keresett információt, legközelebb már lehet, hogy célzottan minket keres.

 

Rengeteg pénzt, időt spórolhat meg az ember ha SEÓ- s szakemberrel cikket  írat.

 

Általában az a szabály, hogy mindegyik cikk egy kulcsszóra legyen optimalizálva.

Kollégáimmal úgy készítjük a cikkeket, hogy  előzetes kutatást készítünk, többek között arról is, hogy mennyi a keresés egyes kulcsszavakra, melyiket érdemes használni, továbbá meg kell nézni a  long tail kulcsszavak hatásosságát is. Több szempont figyelembevételével állítjuk össze azt a kulcsszó tervezetet, amelyet a későbbiekben használni szeretnénk.

 

Mik azok a Long Tail kulcsszavak?

 

Olyan kulcsszavak, amelyekre viszonylag kevés a keresés, amelyek nem is „szavak” hanem több (2-3)szóból álló kifejezések lehetnek Ezek a „kulcsszavak” ra hiába kevesebb a keresés, de szépen felhozhatja a honlap forgalmát, erősítheti a meglévő „erősebb” kulcsszavakat is.

 

Megbízásunk:

 

A megbízás időpontjában az említett Sangita weboldal  90.! helyen szerepelt, 164 kulcsszóra. A találati listában megjelent olyan kifejezésekre, ami félrevezető volt, nem a babamasszázshoz tartozott (pl. welnes masszázs).

Beállítottuk a főoldalt, létrehoztunk új tartalmakat és elkezdtük a kulcsszóra optimalizált cikkeket írni

 

Tervezetünkben 4-4 cikket céloztunk meg  a témához tartozó kulcsszó csoportokkal, egymást követő időintervallumban, illetve meglévő cikkeket módosítottunk.  Minden cikk nagyon tartalmas, egyedi.

 

Összesen 10 cikket írtunk keresőoptimalizált, egyedi kulcsszavakra.

 

 

 

A tartalomnak köszönhetően, több t mint tízszeres javulást értünk el!

 

 

 

Ábrákon  szemléltetem az időszakok eredményeit :

 

 

 

2017.09.20.  és 2018. 12.19.  időszak összehasonlítása:

 

 

 

  1. Ábra

 

 

 

16 hónapra vetítve (2. ábra)

 

 

 

Jól látható az egyértelműen emelkedő tendencia. A  hullámok oka olyan befolyásoló tényezők, mint a Google algorizmus frissítései, a holtidőszakok, ünnepek…stb., de ezek minimális befolyást gyakorolnak. A lényeg, ha összekötjük egy vonallal, szép, emelkedő  ívet kapunk.

 

 

 

  • Ábra

 

 

 

 

 

 

 

Ha egy cikket vizsgálunk 16 hónapra levetítve, mint például a  „Csesemő székrekedés”, a következőket tapasztaljuk:

 

 

 

4160 kattintást hozott, jelenleg 9. helyen van átlagosan (3. ábra)

 

 

 

  • ábra

 

 

 

 

 

 

 

6 hónapra levetítve ugyan ez a cikk (4. ábra)

 

 

 

  • ábra

 

 

 

 

 

 

 

Utolsó hónap eredménye, amikor már nem foglalkoztunk vele, de hatása érezhető,  emelkedés folyamatos. Beállt a honlap, a Google egyre nagyobb bizalmat szavaz nekünk. Olyan weboldalakat előzünk meg, amelyek  hatalmas, erős linkkel rendelkeznek. Ez nagyon szép eredménynek tekinthető. (5. ábra)

 

 

 

  • ábra

 

 

 

Jelenleg a weboldal a Google találati lista első oldalán jön fel és sok keresésre elsőként, a fizetett hirdetések alatt rögtön. (6. ábra)

 

 

 

Nem a véletlen műve, hogy mindegyikre első vagy második helyen jelenünk meg.

 

 

 

  • ábra

 

 

 

 

 

 

 

Az elmúlt 16 hónapra visszatekintve elmondhatjuk, hogy átlagos pozíciónk stagnálva az első oldalon található. (7.ábra)

 

 

 

 

 

 

 

  • ábra

 

 

 

A megírt cikkek hatása  a látható eredmények megjelenése időbe kerül.

 

 

 

Viszont ez a hatás nem egyszeri – mint például egy hirdetés esetében-, hanem folyamatos. Nem azt mondom, hogy hirdetni nem kell, néha szükségszerű lehet. Bizonyos esetekben, kimondottan előnyös.

 

 

 

A mi munkák eredménye nem alkalmi, hanem folyamatosan látható. Természetesen hozzá kell tenni, hogy a kulcsszóra írt cikkek mellett beálltjuk a metaleírásokat, tei-teleket,  tehát összességében egy, a témakörben mindenre kiterjedő munkánk eredményét láthatjuk a példánkban.

 

 

 

Kedves leendő Ügyfelek!

 

 

 

A számok, a diagramok magukért beszélnek! A munkánk több mint egyszerű szövegírás. Cikket nagyon sokat tudnak írni, sokan kiválóan is.

 

 

 

DE!

 

 

 

Keresőoptimalizált, kulcsszóra írt cikket csak szakemberek!

 

 

 

Ha fontos Ön számára a vállalkozása, a honlapjának láthatósága ügyfelei részére, akkor keressen bizalommal!

 

 

 

Védjegyünk a referenciánk! Hívjon még ma! Kezdjük el most!

 

 

 

 

 Ha szeretnéd tudni, mi a gond a honlapoddal? Feltárom a SEO hibákat egy kb. 15-20 perces videóban INGYEN.  Ez a kedvencem! Használd ki! Mivel túl sokat

 

 

 

 

 

 

beszélek, már félig a megoldást is tudni fogod. 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Antal-Pap Judit

Antal-Pap Judit

SEO szakember,  keresőoptimalizálás szakértő, web-designer

Saját honlapok:

AntikaotikaAntikaotika-designAntikaotika-SEORetro-Vintage

alexandra kiss
alexandra kiss
13:14 08 May 19
Köszönöm szépen az elemzést,nagyon hasznosnak találtam,csak ajánlani tudom mindenkinek!
Adrienn Szőke
Adrienn Szőke
15:43 01 May 19
Szuper első körös elemzést kaptam ami - nagyon jól érthető módon - már most rávilágított pár olyan dologra, amit javítani szükséges a honlapomon. Köszönöm és ajánlom mindenkinek!
Péter Tóth
Péter Tóth
13:15 15 Dec 18
Rendkívül segítőkész, ez ritka manapság. Köszönöm a segítséget. csak így tovább! 🙂 Mindenkinek jó szívvel ajánlom.
Animal D.
Animal D.
15:38 02 Nov 18
Judit lelkiismeretes, profi munkaja altal az oldalunk latogatottsaga es ezaltal ugyfeleink megrendelese nagyban novekedett. Mar most tobbszorosen megerte a SEO es a kovetkezo evekben meg nagyon sok anyagi hasznot fog hozni. Koszonom az idot es a turelmet. Attila
Dénes Szabó
Dénes Szabó
16:58 29 Oct 18
Judit nagyon precíz, és szereti is amit csinál. Ez ritka egy cégnél...
Szilvia Helényi
Szilvia Helényi
09:23 06 Oct 18
Nagyon sok hasznos tanácsot kaptam Judittól azzal kapcsolatosan, hogy hogyan lehetne még több látogatója a honlapomnak. Biztos vagyok benne, hogy bárkinek aki a szolgáltatásait igénybe veszi, magas szakmai színvonalon, a legjobb tudása szerint, lelkiismeretesen fog segíteni.
jános Hiloczki
jános Hiloczki
10:07 09 Aug 18
Nagyon precíz munkàt végez Judit és sokat segít mindig lehet rà szàmítani!
Enikő Bereczki-Fodor
Enikő Bereczki-Fodor
11:09 12 Feb 18
Judit nemcsak alapos technikai ismeretekkel rendelkezik egy szuper, igényes honlap készítéséhez, hanem marketinges tapasztalatai is óriási segítséget nyújtanak abban, hogy el tudjam dönteni milyen elemeket is szeretnék használni, megjeleníteni rajta: kreatív, számomra ideális megoldásokat javasolt a skype-meetingeken. Juditban az is egyedi, hogy ő nem rizsál, hanem konkrétan és őszintén elmondja egy adott helyzetből mit lehet kohozni. Oktató videói hatalmas segítséget nyújtanak a honlap kezelésében, amely elengedhetetlenül szükséges minden honlaptulajdonos számára, így számomra is. Nagyon világosan érthetően magyarázza el az egyes lépéseket a videókban. Bloggerként is rengeteget tanultam tőle SEO-témában, amelyet azóta is beépítek szövegíróként munkáimba. Teljesem megbízom benne emberileg és szakmailag is és jó szívvel ajánlom! Bereczki Enikő generációs szakértő marketing szövegíró, blogger
Oláh Erzsébet
Oláh Erzsébet
09:20 26 Jan 18
Nagyon hasznos és érdekes volt, kifejezetten jól felhasználható a honlapelemzés videó laikusok számára is. Örülök, hogy rátaláltam az antikaotika oldalára. Köszönöm szépen.
Gergely Dósa
Gergely Dósa
20:26 15 Dec 17
Köszönöm a jótanácsokat, hasznos ötleteket! 🙂 Ajánlom a szolgáltatást azoknak akiknek a SEO szerteágazó területei teljesen idegenek.
Tamás Albert
Tamás Albert
16:03 10 Oct 17
Köszönöm a sok jó tanácsot, hasznos volt a második videó, mert ott egyértelmű, hogy negyed annyian keresnek rá a virágküldés szolgáltatásra, mint évekkel ezelőtt. Kaptam jó tanácsot, a linképítés nekem is a fejemben van, csak riogatnak mások, hogy később a pr cikk sem lesz jó 🙁
Beer Tshirt World
Beer Tshirt World
11:15 25 Apr 17
She is very helpful and well expert. Great support.
See All Reviews

AJÁNDÉK - Töltsd le ingyen!

Weboldal sebesség teszt – SEO elemzés 3.

Weboldal sebesség teszt – SEO elemzés 3.

A honlap sebesség is rangsorolási tényező! Messze nem a legmeghatározóbb ugyan, de fontos! Ugyanis, ha webhelyed nem elég gyorsan töltődik be, és a látogatóidnak nem lesz türelme vagy ideje kivárni, akkor  idő előtt lelépnek, és visszamennek a találati listára. Ezzel viszont azt üzenik a Google-nek, hogy nem volt jó a honlapod, és lejjebb sorolhatja a találati listában. Lehet, hogy szuper a tartalmad, csak éppen a weboldal sebesség szörnyen lassú. Az online weboldal sebesség teszt segít kideríteni, hogy milyen gyors a weboldalad, és min érdemes változtatni.

Weboldal sebesség teszt 9 perces videó

A weboldal sebesség teszt videós átirata

Google PageSpeed Insights – weboldal sebesség teszt

  1. Első lépésként vizsgáld meg, milyen gyors a weboldalad, teszteld le! Kattints a következő linkre:

Google PageSpeed Insights

  1. Másold be/ írd be a vizsgálandó honlap URL-jét:

Pl.: http://seo.antikaotika-design.hu/

  1. Kattints az ANALYZE (elemzés) gombra! Pár másodpercen belül megkapod a kiértékelést.
  2. Váltogass a MOBILE/DESKTOP fülek között.  85-ös érték felett már elégedett lehetsz!

https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/

A Google PageSpeed Insights egy 1-100-ig terjedő skálán osztályozza a honlapokat.

Ha a teszt eredménye nem kielégítő, akkor azonnali megoldásra van szükségünk!

 

A honlap betöltési idejét többféle módon javíthatod:

Honlap gyorsítás a képek optimalizálásával

Van amelyiket magad  is meg tudod oldani. Több, különböző képszerkesztő programok segíthetnek  a képek tömörítésében. Ha van eredeti fotód, tömörítést követően töltsd fel. A sok felszabadult megabyte-tal javíthatod weboldalad teljesítményét.

Olvasd el: Képátméretezés – képoptimalizálás – SEO tippek 4.

Weboldal sebesség optimalizálása gyorsítótárazással

A WordPress honlapok jól optimalizálhatók, talán csak annyi a gond velük, hogy kell egy kis idő, hogy betöltődjenek, pláne ha a honlapot túlterheljük dizájn elemekkel, amit az én http://retro-vintage.hu honlapomnál elkövettem. Ettől függetlenül nagyon jól teljesít a honlap! 🙂

A honlapsebességet “lazy loading” megoldással is optimalizálhatod úgy, hogy a  dizájn elemek csak fokozatosan töltődnek be, ahogy görgeted az oldalt.

A gyorsításhoz használjuk a “Caching” bővítmények valamelyikét:

Ingyenes honlapsebesség gyorsító WordPress bővítmények:

weboldal sebesség teszt caching plugin előtt

Weboldal sebesség teszt caching plugin előtt

 

weboldal sebesség teszt caching plugin után

Weboldal sebesség teszt caching plugin után

Fizetős honlapsebesség gyorsító WordPress bővítmény:

WP-Rocket

 

Weboldal sebességet befolyásoló további tényezők

  • szerver válaszideje
  • böngésző gyorsítótárazása
  • szkriptek és CSS tömörítése
  • stb.

Google PageSpeed Insights teszten kívül az alábbi sebességteszteket is érdemes megnézni, hogy a fenti problémákról minél több infót megkapj:

A honlapod gyorsítását bízd szakemberre, és ügyelj arra, hogy a változtatások előtt legyen biztonsági mentés!

Mobilbarát a weboldalad? – SEO elemzés 2.

Mobilbarát a weboldalad? – SEO elemzés 2.

SEO elemzés

Köszöntelek a SEO elemzés videó sorozatom második részében, melynek témája: a mobilbarát weboldal. A mobilbarát, reszponzív honlap mára alapkövetelmény, de természetesen több módon is meg lehet oldani, hogy a hogy a honlap felhasználó- és “googlebarát” legyen. Bemutatok pár mobilbarát tesztet.

Amikor elvégzek egy ingyenes SEO elemzést erre mindenképp kitérek, ugyanis rangsorolás szempontjából fontos, hogy a honlapod mobilbarát-e vagy sem.

 

VIDEÓ – SEO elemzés 2. Mobilbarát a honlapod?

 

 

Az előző részben megtudhattuk, hogy SEO elemzés szempontjából milyen a jó weboldal témáját tekintve, illetve melyek lehetnek azok a problémák, amiért webhelyed nem úgy teljesít a Google keresőben, ahogy arra számítottál.

Ebben a részben egy innovatív lehetőségről beszélek, mely azoknak fontos akik „élen” akarnak megjelenni a keresési listában, akik lépést akarnak tartani a megváltozott keresési igényekkel. Nevezetesen, akiknek fontos tényező, hogy a weboldal tartalma mobiletelefonról is könnyen olvasható, reszponzív legyen. Ezért fontos a reszponzív webdesign is (amiről majd egy másik videóban beszélek részletesen).

 

 

Mit jelent a reszponzivitás?

 

A reszponzív szó jelentése: érzékeny, fogékony, jól reagáló.

A reszponzív weboldal tervezésében úgy jelenik meg, hogy a tartalom a képernyő (böngésző ablak) szélességére reagál, rugalmasan változik.

A reszponzív design lényege tehát, hogy eszközfüggetlen. Ugyanolyan felhasználói élményt nyújt egy mobiltelefonon, mint egy laptopon.

A Google minden évben több százszor frissíti a keresőmotorok algoritmusát kisebb, nagyobb módosításokkal.  A folyamatos fejlesztések, módosítások mögött a fejlődés, a folyamatosan változó igények kielégítése rejlik.

Mérésének eredményeként kapta azt az információt is, hogy manapság a keresések nagyobb része mobileszközökről történik, nem asztali gépekről. Ennek a módosult igényeknek szeretne megfelelni a Google.

Ez év őszén küldött értesítést a Google minden olyan webhely tulajdonosnak – nekem is -, akiknek Google Search console-hoz van kötve a weboldaluk. Ebben olvashattuk, hogy immár a Google Keresés találataiban megjelenő kivonatok a tartalom mobilverziójából készülnek.

Tehát a Google elsősorban azt nézi, hogy milyen a mobilverziója a weblapnak.

 

Hol tudom megnézni, hogy mobilbarát e a weboldalam?

 

A Search console-ban  különböző elemzések vannak ugyan ez irányban, néha jelentést is ad, de nem lehetünk biztosak, hogy a valós eredményt mutatja minden esetben. Ezért azt szoktam javasolni, hogy ha biztosak akarunk lenni, hogy mobilbarát e az oldalunk, futtassunk le  egy  „mobilbarát teszt” et.

 

Google Mobilbarát Teszt – Google Mobile Friendly Test

 

Írd be a keresőbe:

https://search.google.com/test/mobile-friendly?hl=hu

H a megjelenik a fenti felület, akkor nincs más dolgunk, mint a vizsgált  weboldalunk URL-ét beilleszteni, és a tesztet lefuttatni.

 

Még egy érdekességet feltétlenül megemlítek: ha  például „http” változatodról átálltál  „https”  változatra,  a Search Console – ba az új „https ” változatot is vedd fel, hogy ne kapj szívbajt, hogy lezuhan az eredmény. Ez gyakori hiba! Az eredmény szerencsére ettől független. Az átálláskor előfordulhat átmeneti visszaesés

Szemléltetésként nézzük az én elhanyagolt oldalamat. Ha rákattintunk Google Search Console-ban az eszközökre (lásd fenti videó) láthatjuk, , hogy a legtöbb keresés, kattintás mobilról érkezik. A számokat figyelve, a keresések több mint a fele jön innen.

 

 

Összegezve: A reszponzív dizájn mellett alternatíva, ha mobilra  külön változatot tervezünk, saját URL-címen, pl. ha egy régi weblapnak nincs mobil verziója. Alapesetben nem javaslom, hogy külön készítsünk egy mobiloldal változatot is! A WordPress honlapok sablonjai 98%-ban reszponzívak, használatuk viszonylag egyszerű, nem kell kódolgatni a mobilbarát felhasználói élmény elérése érdekében

 

l

Házi feladat

Házi feladatként írd meg, hogy sikerült e mobilbarát lenni, majd várlak a SEO elemzés következő témájához!

Antal-Pap Judit

Antal-Pap Judit

SEO szakember,  keresőoptimalizálás szakértő, web-designer

Saját honlapok:

AntikaotikaAntikaotika-designAntikaotika-SEORetro-Vintage

MIRŐL SZÓL A HONLAPOD? SEO elemzés 1.

MIRŐL SZÓL A HONLAPOD? SEO elemzés 1.

 

Készítek egy videó sorozatot, hogy megmutassa neked miből áll a SEO elemzés. Most a témakör első videóját láthatod, melynek a célja a problémák feltárása, rendberakása annak érdekében, hogy honlapod sikeresen szerepeljen a Google keresőben, és megjelenjen a találati listában.

A legjobb tanulás a tapasztalás és a szemléltetés – ez lehet akár negatív, akár pozitív tapasztalat ; vagy tanuljunk mások hibájából –  nevezhetjük bárhogy – így tehát az én első, legkorábbi honlapomon, az https://antikaotika.hu weboldalon mutatom be neked a problémát.

Az „Antikaotika – elég a káoszból” létrehozásakor vicces nevet választottam, aminek célja az volt, hogy a bennem lévő káoszt, a problémák legyőzését kiírjam magamból. Válogatás nélkül írtam mindenről ami bennem volt.

Miről szól a honlapod? -videó a YouTube-on

 

Ha megfigyeljük az itt látható cikkeket, rögtön szembetűnik, hogy nagyon szerteágazó témájukkal semmi összefüggés nincs közöttük. (Van cikk az egészségről, levenduláról, retro- stílusról, rendről, fogászatról, takarításról stb. ), ami a honlap címéhez hiába igazodik, de azt a célt ezzel nem érem el, ami minden honlap tulajdonos célja, hogy jól szerepeljen a Google keresőben.

Ugyanis a Google nem tudja összerakni a hiányos, szerteágazó tartalomból a honlap témáját. Működik a honlap ugyan, de nincs „ereje”.

 

Írjunk cikket kulcsszavakra!

 

Később, amikor megtanultam, hogy kulcsszavakra kell írni a cikkeket a jó helyezés érdekében, akkor kitalált kulcsszavakra, hasra ütés szerűen írtam a témáimat, a tartalmat. Akkor még nem sejtettem, hogy ezzel a megoldással a véletlenre bíztam a honlapom sikerét. Tehát ezzel sem sikerült erős kulcsszavakkal a Google találati listára kerülnöm.

 De honnan is tudhattam, hogy mi számít erős vagy jó kulcsszónak, amire keresnek is az emberek?

Miről szóljon egy honlap, hogy a Google jól értékelje?

A lényeg: bármiről írhatsz, bármi is érdekeljen, de a honlapodban egy domain-hoz  lehetőleg egy tartalmat/témakört adjál.

Amikor keresőoptimalizálásról beszélünk, legyen az az alap, hogy a honlap egy témáról szóljon.

Kulcsszókutatás!

 

Ennek a cikknek nem a kulcsszókutatás alapos bemutatása a cél, de egy-két jó tanáccsal már előrébb leszel.

Először is bele kell “látnod” a vevőid fejébe.

  • Vedd elő a józan paraszti eszedet – ha te szeretnéd megvenni, amit most el akarsz adni, hogy írnád a keresőbe?
  • Gyakran amikor a Google keresőablakába elkezded beírni a kulcsszót, a Google automatikusan kiegészíti a szövegedet azokkal a kifejezésekkel, amelyekre gyakran keresnek. Érdemes ezek körül keresgélned!
  • Ha a weboldalad össze van kötve a Google Search Console-lal, elég pontos adatokat kaphatsz arról, hogy mely kulcsszavakra jelent meg a te oldalad a találati listán.
  • Végezz kulcsszó kutatást a Google Adwords kulcsszótervezővel.
  • Google Trends oldalon is végezhetsz összehasonlítást, ha pl. nem vagy biztos abban, hogy macskatáp vagy a macskaeledel kifejezést keresik-e gyakrabban.
l

 

Házi feladat

Javaslom neked, hogy házi feladatként próbáld meg alkalmazni a fentieket a saját honlapodon.

 

  • Fogalmazd, meg miről szól a  honlapod.
  • Hozzá szólhatsz itt a videó alatt a YouToube-n, mennyire jártál sikerrel, teljesítetted e a célt: egységes lett e a honlapod.
  • Ha megakadtál, kérdésed van azt is leírhatod, szívesen segítek.

Következő videómban folytatom a SEO elemzés témakörét! Várlak szeretettel, hogy tovább lépj a siker felé!

Antal-Pap Judit

Antal-Pap Judit

SEO szakember,  keresőoptimalizálás szakértő, web-designer

Saját honlapok:

AntikaotikaAntikaotika-designAntikaotika-SEORetro-Vintage

 

 

Kérem a 70 SEO tipp - 30 oldalas eBookot INGYEN!

 

Tiéd az eBook - sikeresen feliratkoztál. Nézd meg a postaládát! A spam mappát is, ha nem találod!

Pin It on Pinterest