![SEO-szovegiras-referencia-iphone-repair-base-charging-chip-angol-2019-majus-05 SEO szövegírás referencia, cikkírás, blogolás](https://i0.wp.com/seo.antikaotika-design.hu/wp-content/uploads/2019/05/SEO-szovegiras-referencia-iphone-repair-base-charging-chip-angol-2019-majus-05.png?fit=964%2C399&ssl=1)
SEO szövegírás referencia
Íme néhány referencia SEO cikkírásra (angol nyelven is)
SEO referenciában ügyfeleim honlapján mutatom be, hogy egy-egy kulcsszóra /kulcsszó csoportra optimalizált szövegnek milyen hatása lehet.
Nem én vagyok ugyan a legolcsóbb SEO szövegíró, de én vagyok az egyik legjobb. Egyszerűen azért, mert nekem is fontos a siker a SEO szövegírásban.
Azért vállalkozom, hogy a szakértelmemmel az ügyfeleim honlapjából kihozzuk a maximumot! Tudom, hogy ha valaki jó munkát végez a keresőoptimlaizálás területén, akkor az ügyfélhez akkor is jönnek majd a látogatók, ha nem költ hirdetésre.
SEO blogszövegírás alapok konyhanyelven – Hogyan kerülj a Google első oldalára?
Szeretem látni a kiindulási pontot, amit a Google Search Console mutat.
Érdekel, hogy melyik témából tudjuk kihozni a legtöbbet.
Fontos, hogy a metaadatok: title, meta leírás, képek alternatív szövegei tökéletesen legyenek beállítva.
Ne egy kulcsszóra legyen megírva a cikk, hanem egész kulcsszó csoportra! Nagyot lehet ezzel tarolni...
Én nem nyúlfarknyi, semmire sem jó szövegeket írok.
Több hónap elteltével is követem a cikkek eredményességét a Google Search Console-ban, mivel 2 hónap – félév kell a gyümölcs beérésének.
SEO szövegírás referencia: hippi stílus
Egy régi SEO céllal megírt cikkem:
A hippi divat a 60-as évek óta újra és újra feléled. Gyakran megjelenik a kifutókon, a kirakatokban. Sokan azért hordanak hippis ruhadarabokat, mert éppen az a trendi, mások egyszerűen azért, mert szeretik a színes, mintás harsányságot (mint pl. én). Létezik azonban olyan embercsoport a földön, akik a mai napig hisznek a hippi értékekben, és igyekeznek azt a megjelenésükkel is tükrözni. Tovább olvasom.
Itt nem vittem túlzásba a linképítést. Ha jól emlékszem, megelőztem a Wikipediát.
Írd a keresőbe, hogy hippi stílus stb…… Ezt fogod látni:
![](https://seo.antikaotika-design.hu/wp-content/uploads/2019/05/Google-találati-lista-első-helyén.png)
Már hosszú ideje első vagyok a Google találati listán a retro stílus, retro jelentése stb… kulcsszavakra.
SEO szövegírás referencia – szépségápolás témában
Összesen 8 SEO cikket írtunk 3 hullámban. A főoldalt nem állítottuk be, csak a cikkeket írtuk meg és töltöttük fel. Jó (de nem drága) helyekről szereztünk linkeket egy nehéz témához. Egyetlen termékes webáruház a nagy verseny ellenére szépen hozza organikusan is a forgalmat : https://instantense.hu/.
Mivel vadi új volt a honlap, ezért is kellett 3 hónap, hogy szépen beinduljon az eredmény.
![Instantense 8 cikk SEO Instantense 8 cikk SEO referencia](https://seo.antikaotika-design.hu/wp-content/uploads/2020/10/Instantense-8-cikk.jpg)
SEO szövegírás referencia, amikor mentorálok valakit
Az alábbi projektben egy villanyszerelő srác kérte a segítségemet, hogy segítsek neki, mert a honlapja nem hozza a látogatókat. 10 órás Skype oktatás keretén belül megmutattam neki, hogy kell a konkurenciát kikémlelni, hogy lehet megtalálni azokat a kulcsszavakat, amire nem is gondolt, és hogy kell erre tartalmat létrehozni. A töretlen ívet csak a korona vírus akasztotta meg 2020 márciusában átmenetileg. Mivel egyre jobb lett az eredmény, ezért az ügyfelemnek egyre több munkája lett. Az órák ütemezését a villanyszerelő határozta meg, de a házit keményen bevasaltam, ő pedig havonta- két havonta jelentkezett. Még egy órája mindig maradt. Az a pár dolog, amit végrehajtott önmagáért beszél: https://www.lakasvillanyszerelo.hu/
![Lakásvillanyszerelő SEO Skype órák SEO mentorálás referencia](https://seo.antikaotika-design.hu/wp-content/uploads/2020/03/Lakásvillanyszerelő-SEO-Skype-órák.jpg)
![Lakásvillanyszerelő 16 hónap SEO mentorálás referencia](https://seo.antikaotika-design.hu/wp-content/uploads/2020/10/Lakasvillanyszerelo-16-honap.jpg)
SEO szövegírás referencia: babás témában
A Sangita Babamasszázs oldal kifejezetten cikkírással jött fel, hiszen az alapbeállítások után nem igazán tudtam mit kezdeni a főoldallal és a hasfájós baba oldallal, mert nagyon kaotikus volt az egész, de már ért el eredményt. Megnézem az oldalt.
Inkább elkezdtünk több (3- 4) hullámban új cikkeket írni kulcsszócsoportokra, linképítéssel. A SEO cikkbe való befektetés rendkívül jól megtérült az ügyfelemnek. Ha jól látom, összesen 12 cikket írtunk, valamint az 1. hónapot vette meg az ügyfelünk a projekt legelején.
Cikkek:
A mostani rekorder cikkünk 2019. áprilisában született.
„A terhesség első jelei, a várandóság tünetei mikor jelentkeznek „címmel,
de már 14 700 kattintást hozott az elmúlt 28 napban az organikus találati listáról.
Persze a témára nagy a keresés (és a verseny is nagy). Az első hónapban még csekély volt az eredmény, aztán drasztikusan emelkedik a görbe. Rengeteg kulcsszóra jön fel a cikk, mert tudatosan egy egész csokor kulcsszóra írtuk. Érdemes kísérletezni a terhesség jeleivel kapcsolatos kulcsszavakkal:
![](https://seo.antikaotika-design.hu/wp-content/uploads/2019/08/2019.08.22.-3.png)
![](https://seo.antikaotika-design.hu/wp-content/uploads/2019/08/2019.08.22.-2.png)
![](https://seo.antikaotika-design.hu/wp-content/uploads/2019/08/2019.08.22.-1.png)
![](https://seo.antikaotika-design.hu/wp-content/uploads/2019/05/SEO-referencia-csecsemo-szekrekedes-kezelese-ellenszere-12-honap-2019-majus-05.png)
![](https://seo.antikaotika-design.hu/wp-content/uploads/2019/05/SEO-referencia-egy-hetes-baba-fejlodese-napirendje-mennyit-eszik-alszik-12-honap-2019-majus-05.png)
![](https://seo.antikaotika-design.hu/wp-content/uploads/2019/05/SEO-referencia-egy-hetes-baba-fejlodese-napirendje-mennyit-eszik-alszik-kulcsszavak-12-honap-2019-majus-05.png)
A helyezések 12 hónap átlagát mutatják. Azóta is kapaszkodnak fel a cikkek. Teszteld le a fenti kulcsszavakat a Google-be írva.
Ennél a projektnél nem volt olyan nehéz dolgunk, mint pl. fogászati honlapoknál. Bár rengeteg kisbabás weboldal van. Ahol erősen seóznak, vagy kevesebb a keresés egyes kulcsszavakra, ott nem lesz ilyen fényes eredmény.
Sangita babamasszázs oldal helyzete 3 hónap és azt megelőző három hónap vizsgálatában, amelyet szövegírással hoztunk fel!
Munkánk eredménye: 6,2 szeres növekedés!
![](https://seo.antikaotika-design.hu/wp-content/uploads/2019/09/Sangita-3-hónap-összehasonlítása.png2_.png)
SEO szövegírás referencia: fogorvosoknak
Iparáganként változik, hogy mit lehet kihozni az adott weboldalból egy év alatt. Néha a cikkekre alig jön kattintás, de összegészében javítja a honlap helyzetét.
Példa egy fogászati honlap seójára:
![](https://seo.antikaotika-design.hu/wp-content/uploads/2019/05/Everdental-2019-05-02.jpg)
Szintén fogászati témában írt cikkünk, ami így indult:
![](https://seo.antikaotika-design.hu/wp-content/uploads/2019/07/ImplantCorner1.png)
…majd 3 hónap, és így teljesít:
![](https://seo.antikaotika-design.hu/wp-content/uploads/2019/07/ImplantCorner2.png)
SEO szövegírás referencia: műszaki témában angol nyelven
Angol nyelven is vállalok optimalizálást tőlem idegen témákban is.
Pl.: iPhoneRepairBase
Itt lassan indult be a SEO munka eredménye, de figyelemreméltó a javulás:
![](https://seo.antikaotika-design.hu/wp-content/uploads/2019/05/SEO-referencia-iphone-repair-base-angol-16-honap-2019-majus-05.png)
Néha csak elég belenyúlni egy meglévő cikkbe:
https://iphonerepairbase.co.uk/about-the-charging-chip-u2-ic-tristar/
![](https://seo.antikaotika-design.hu/wp-content/uploads/2019/05/SEO-termek-beallitas-referencia-iphone-repair-base-home-button-angol-16-honap-2019-majus-05.png)
https://iphonerepairbase.co.uk/product/iphone-7-7-plus-audio-ic-chip-repair/
![](https://seo.antikaotika-design.hu/wp-content/uploads/2019/09/iPhone1.png)
Egy fogyókúrás weboldal, egy bolgbejegyzésének eredményét láthatjuk a képen. Keresőoptimalizálás szempontjából a fogyókúra nagyon kemény témának számít. A honlapra csak egyetlen SEO cikket írtunk, amit meg is linkeltünk, de a többi beállításra nem volt ráhatásunk. Így kicsit nehezen ugyan, de fél év alatt szépen beérett a cikk. Ebből is látható, hogy megéri SEO szakemberrel kulcsszócsoportra szöveget iratni.
Elmúlt 12 hónapra visszatekintve, a blogbejegyzés emelkedő íve egyértelmű:
![](https://seo.antikaotika-design.hu/wp-content/uploads/2019/12/Regenor-reggeli-12-hónap.png)
Ugyanez a blogbejegyzés 6 hónap viszonylatában, az azt megelőző 6 hónappal összehasonlítva. A számok magukért beszélnek:
![](https://seo.antikaotika-design.hu/wp-content/uploads/2019/12/Regenor-reggeli-összehasonlítás.png)
SEO szövegírás referencia: a mezőgazdaságban
Gyümölcstermesztéssel foglalkozó ügyfelünk honlapján összehasonlítást végeztünk az elmúlt 3 hónap és azt megelőző 3 hónap vizsgálatában.
A kulcsszóra optimalizált szövegírás eredményeként közel háromszoros kattintási arányt, vagyis leendő vásárlót, érdeklődőt zsebelhetett be ügyfelünk.
![](https://seo.antikaotika-design.hu/wp-content/uploads/2019/09/Birs-3-hó.png)
6 hónap és az előző 6 hónap viszonylatában vizsgálva, a pozíciója a Google találati lista első oldalán is feljebb lépett. Kattintások tekintetében itt már látható az emelkedés.
![](https://seo.antikaotika-design.hu/wp-content/uploads/2019/09/Birs-6-hó-ö..png)
Hirtelen azokat találtam, amelyekről beszámolót írtam az ügyfeleknek. Természetesen értek kudarcok is, vagy átmeneti kudarcok. Hiszen rengeteg munka után sem jött a várva várt eredmény, aztán szép lassan mégiscsak beérett a gyümölcs. Ahogy látod, új cikkek esetén minimum egy hónapig nagyon lassan jönnek az eredmények, aztán pár hónap és meredeken beindul a javulás.
![](https://seo.antikaotika-design.hu/wp-content/uploads/2019/05/SEO-szovegiras-referencia-iphone-repair-base-charging-chip-angol-2019-majus-05.png)
Ha nem seózunk tovább, akkor is javulhat az eredmény egy darabig, de azután beáll a stagnálás, ami nem gond, ha a forgalom megfelelő. Ha a konkurencia mindent bevet, akkor előbb utóbb visszacsúszást is lehet tapasztalni. Ezért érdemes folyamatosan cikket írni kulcsszavakra, vagy ahogy mi tesszük, kulcsszó csoportokra.
Van olyan ügyfelem, aki a hirdetésekben látta a siker kulcsát, amíg nem találkozott a SEO-val. A SEO hosszútávú sikert nyújt! Akkor is működik, ha vége a projektnek. A hirdetés a kifizetett alkalmak idején lehet eredményes. Úgy gondolom, hogy érdemes a marketingeszközök összehangolt használatában gondolkodni. A marketingre szánt összeg kb. 10%-át érdemes offline marketing eszközökre fordítani. Erről itt olvasható: Marketingkommunikációs eszközök és reklámeszközök. SEO nélkül viszont, nem lehet egy honlap a találati lista élén!
Mi prémium szolgáltatást nyújtunk!
Remélem, sikerült meggyőznöm, hogy van értelme a keresőoptimalizálásnak!!
Ha szeretnél Te is sikeres weboldalt, és azt akarod, hogy a Google találati lista első oldalán legyél, keress bátran!
A siker nem egyik napról a másikra megy, hosszú, kitartó munka eredménye. Viszont „ma” kell elkezdeni a munkát, hogy „holnap” sikeres legyél!
![Antal-Pap Judit](https://seo.antikaotika-design.hu/wp-content/uploads/2019/05/Antal-Pap-Judit-e1557393255963.jpg)
Antal-Pap Judit
SEO szakértő
SEO szakember, Google keresőoptimalizálás szakértő, web-designer
Saját honlapok:
Antikaotika, Antikaotika-design, Antikaotika-SEO, Retro-Vintage ,Online Szolgáltatások Boltja, Legjobb cégek, megbízható szakemberek, Dr. Fog Implantatum-fogbeültetés, Mit mond a biblia?
Trackback/Pingback