SEO szövegírás referencia
Íme néhány referencia SEO cikkírásra (angol nyelven is)
SEO referenciában ügyfeleim honlapján mutatom be, hogy egy-egy kulcsszóra /kulcsszó csoportra optimalizált szövegnek milyen hatása lehet.
Nem én vagyok ugyan a legolcsóbb SEO szövegíró, de én vagyok az egyik legjobb. Egyszerűen azért, mert nekem is fontos a siker a SEO szövegírásban.
Azért vállalkozom, hogy a szakértelmemmel az ügyfeleim honlapjából kihozzuk a maximumot! Tudom, hogy ha valaki jó munkát végez a keresőoptimlaizálás területén, akkor az ügyfélhez akkor is jönnek majd a látogatók, ha nem költ hirdetésre.
SEO blogszövegírás alapok konyhanyelven – Hogyan kerülj a Google első oldalára?
Szeretem látni a kiindulási pontot, amit a Google Search Console mutat.
Érdekel, hogy melyik témából tudjuk kihozni a legtöbbet.
Fontos, hogy a metaadatok: title, meta leírás, képek alternatív szövegei tökéletesen legyenek beállítva.
Ne egy kulcsszóra legyen megírva a cikk, hanem egész kulcsszó csoportra! Nagyot lehet ezzel tarolni...
Én nem nyúlfarknyi, semmire sem jó szövegeket írok.
Több hónap elteltével is követem a cikkek eredményességét a Google Search Console-ban, mivel 2 hónap – félév kell a gyümölcs beérésének.
SEO szövegírás referencia: hippi stílus
Egy régi SEO céllal megírt cikkem:
A hippi divat a 60-as évek óta újra és újra feléled. Gyakran megjelenik a kifutókon, a kirakatokban. Sokan azért hordanak hippis ruhadarabokat, mert éppen az a trendi, mások egyszerűen azért, mert szeretik a színes, mintás harsányságot (mint pl. én). Létezik azonban olyan embercsoport a földön, akik a mai napig hisznek a hippi értékekben, és igyekeznek azt a megjelenésükkel is tükrözni. Tovább olvasom.
Itt nem vittem túlzásba a linképítést. Ha jól emlékszem, megelőztem a Wikipediát.
Írd a keresőbe, hogy hippi stílus stb…… Ezt fogod látni:
Már hosszú ideje első vagyok a Google találati listán a retro stílus, retro jelentése stb… kulcsszavakra.
SEO szövegírás referencia – szépségápolás témában
Összesen 8 SEO cikket írtunk 3 hullámban. A főoldalt nem állítottuk be, csak a cikkeket írtuk meg és töltöttük fel. Jó (de nem drága) helyekről szereztünk linkeket egy nehéz témához. Egyetlen termékes webáruház a nagy verseny ellenére szépen hozza organikusan is a forgalmat : https://instantense.hu/.
Mivel vadi új volt a honlap, ezért is kellett 3 hónap, hogy szépen beinduljon az eredmény.
SEO szövegírás referencia, amikor mentorálok valakit
Az alábbi projektben egy villanyszerelő srác kérte a segítségemet, hogy segítsek neki, mert a honlapja nem hozza a látogatókat. 10 órás Skype oktatás keretén belül megmutattam neki, hogy kell a konkurenciát kikémlelni, hogy lehet megtalálni azokat a kulcsszavakat, amire nem is gondolt, és hogy kell erre tartalmat létrehozni. A töretlen ívet csak a korona vírus akasztotta meg 2020 márciusában átmenetileg. Mivel egyre jobb lett az eredmény, ezért az ügyfelemnek egyre több munkája lett. Az órák ütemezését a villanyszerelő határozta meg, de a házit keményen bevasaltam, ő pedig havonta- két havonta jelentkezett. Még egy órája mindig maradt. Az a pár dolog, amit végrehajtott önmagáért beszél: https://www.lakasvillanyszerelo.hu/
SEO szövegírás referencia: babás témában
A Sangita Babamasszázs oldal kifejezetten cikkírással jött fel, hiszen az alapbeállítások után nem igazán tudtam mit kezdeni a főoldallal és a hasfájós baba oldallal, mert nagyon kaotikus volt az egész, de már ért el eredményt. Megnézem az oldalt.
Inkább elkezdtünk több (3- 4) hullámban új cikkeket írni kulcsszócsoportokra, linképítéssel. A SEO cikkbe való befektetés rendkívül jól megtérült az ügyfelemnek. Ha jól látom, összesen 12 cikket írtunk, valamint az 1. hónapot vette meg az ügyfelünk a projekt legelején.
Cikkek:
A mostani rekorder cikkünk 2019. áprilisában született.
„A terhesség első jelei, a várandóság tünetei mikor jelentkeznek „címmel,
de már 14 700 kattintást hozott az elmúlt 28 napban az organikus találati listáról.
Persze a témára nagy a keresés (és a verseny is nagy). Az első hónapban még csekély volt az eredmény, aztán drasztikusan emelkedik a görbe. Rengeteg kulcsszóra jön fel a cikk, mert tudatosan egy egész csokor kulcsszóra írtuk. Érdemes kísérletezni a terhesség jeleivel kapcsolatos kulcsszavakkal:
A helyezések 12 hónap átlagát mutatják. Azóta is kapaszkodnak fel a cikkek. Teszteld le a fenti kulcsszavakat a Google-be írva.
Ennél a projektnél nem volt olyan nehéz dolgunk, mint pl. fogászati honlapoknál. Bár rengeteg kisbabás weboldal van. Ahol erősen seóznak, vagy kevesebb a keresés egyes kulcsszavakra, ott nem lesz ilyen fényes eredmény.
Sangita babamasszázs oldal helyzete 3 hónap és azt megelőző három hónap vizsgálatában, amelyet szövegírással hoztunk fel!
Munkánk eredménye: 6,2 szeres növekedés!
SEO szövegírás referencia: fogorvosoknak
Iparáganként változik, hogy mit lehet kihozni az adott weboldalból egy év alatt. Néha a cikkekre alig jön kattintás, de összegészében javítja a honlap helyzetét.
Példa egy fogászati honlap seójára:
Szintén fogászati témában írt cikkünk, ami így indult:
…majd 3 hónap, és így teljesít:
SEO szövegírás referencia: műszaki témában angol nyelven
Angol nyelven is vállalok optimalizálást tőlem idegen témákban is.
Pl.: iPhoneRepairBase
Itt lassan indult be a SEO munka eredménye, de figyelemreméltó a javulás:
Néha csak elég belenyúlni egy meglévő cikkbe:
https://iphonerepairbase.co.uk/about-the-charging-chip-u2-ic-tristar/
https://iphonerepairbase.co.uk/product/iphone-7-7-plus-audio-ic-chip-repair/
Egy fogyókúrás weboldal, egy bolgbejegyzésének eredményét láthatjuk a képen. Keresőoptimalizálás szempontjából a fogyókúra nagyon kemény témának számít. A honlapra csak egyetlen SEO cikket írtunk, amit meg is linkeltünk, de a többi beállításra nem volt ráhatásunk. Így kicsit nehezen ugyan, de fél év alatt szépen beérett a cikk. Ebből is látható, hogy megéri SEO szakemberrel kulcsszócsoportra szöveget iratni.
Elmúlt 12 hónapra visszatekintve, a blogbejegyzés emelkedő íve egyértelmű:
Ugyanez a blogbejegyzés 6 hónap viszonylatában, az azt megelőző 6 hónappal összehasonlítva. A számok magukért beszélnek:
SEO szövegírás referencia: a mezőgazdaságban
Gyümölcstermesztéssel foglalkozó ügyfelünk honlapján összehasonlítást végeztünk az elmúlt 3 hónap és azt megelőző 3 hónap vizsgálatában.
A kulcsszóra optimalizált szövegírás eredményeként közel háromszoros kattintási arányt, vagyis leendő vásárlót, érdeklődőt zsebelhetett be ügyfelünk.
6 hónap és az előző 6 hónap viszonylatában vizsgálva, a pozíciója a Google találati lista első oldalán is feljebb lépett. Kattintások tekintetében itt már látható az emelkedés.
Hirtelen azokat találtam, amelyekről beszámolót írtam az ügyfeleknek. Természetesen értek kudarcok is, vagy átmeneti kudarcok. Hiszen rengeteg munka után sem jött a várva várt eredmény, aztán szép lassan mégiscsak beérett a gyümölcs. Ahogy látod, új cikkek esetén minimum egy hónapig nagyon lassan jönnek az eredmények, aztán pár hónap és meredeken beindul a javulás.
Ha nem seózunk tovább, akkor is javulhat az eredmény egy darabig, de azután beáll a stagnálás, ami nem gond, ha a forgalom megfelelő. Ha a konkurencia mindent bevet, akkor előbb utóbb visszacsúszást is lehet tapasztalni. Ezért érdemes folyamatosan cikket írni kulcsszavakra, vagy ahogy mi tesszük, kulcsszó csoportokra.
Van olyan ügyfelem, aki a hirdetésekben látta a siker kulcsát, amíg nem találkozott a SEO-val. A SEO hosszútávú sikert nyújt! Akkor is működik, ha vége a projektnek. A hirdetés a kifizetett alkalmak idején lehet eredményes. Úgy gondolom, hogy érdemes a marketingeszközök összehangolt használatában gondolkodni. A marketingre szánt összeg kb. 10%-át érdemes offline marketing eszközökre fordítani. Erről itt olvasható: Marketingkommunikációs eszközök és reklámeszközök. SEO nélkül viszont, nem lehet egy honlap a találati lista élén!
Mi prémium szolgáltatást nyújtunk!
Remélem, sikerült meggyőznöm, hogy van értelme a keresőoptimalizálásnak!!
Ha szeretnél Te is sikeres weboldalt, és azt akarod, hogy a Google találati lista első oldalán legyél, keress bátran!
A siker nem egyik napról a másikra megy, hosszú, kitartó munka eredménye. Viszont „ma” kell elkezdeni a munkát, hogy „holnap” sikeres legyél!
Antal-Pap Judit
SEO szakértő
SEO szakember, Google keresőoptimalizálás szakértő, web-designer
Saját honlapok:
Antikaotika, Antikaotika-design, Antikaotika-SEO, Retro-Vintage ,Online Szolgáltatások Boltja, Legjobb cégek, megbízható szakemberek, Dr. Fog Implantatum-fogbeültetés, Mit mond a biblia?
Trackback/Pingback